همایش ملی مسجد و نظم اجتماعی در ایران برگزار می شود+ برنامه پنل ها

همایش ملی مسجد و نظم اجتماعی در ایران برگزار می‌شود+ برنامه پنل‌ها

همایش ملی مسجد و نظم اجتماعی در ایران روز های شنبه و یکشنبه 19 و 20 اسفند 1402 در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می شود.

به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در این همایش، سیزده نشست تخصصی با حضور استادان، صاحبنظران و پژوهشگران حوزه جامعه شناسی و سیاستگذاری فرهنگی، ارایه خواهد شد.

طبق برنامه، پنل اول این همایش، با عنوان «مدیریت و  سیاستگذاری مسجد اجتماعی» ساعت 10 تا 12 با مدیریت سیدمحمد حسین هاشمیان، عضو هیات علمی دانشگاه  باقرالعلوم (ع) و دبیری زهرا گلپایگانی، دکتری سیاستگذاری فرهنگی دانشگاه  باقرالعلوم (ع) برگزار می شود. 

مهدی ناظمی اردکانی، عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین(ع)، حسین عرب اسدی، مدرس دانشگاه و صبورا امین فر، دکتری سیاستگذاری فرهنگی اعضای این نشست هستند. 

عباسی نوذری، درباره «گونه شناسی ذهنیت های خط مشی گذاران و مجریان نهادهای متولی امور مسجد»،  منصوره فصیح رامندی درباره «وظایف حکومت دینی در تامین حق فرهنگی بر مسجد با تاکید بر  بند اول از اصل سوم قانون اساسی» و علی جعفری درخصوص «بروکراسی نماز (مطالعه موردی ستاد  اقامه نماز)» سخنرانی خواهند کرد.

همایش ملی مسجد و نظم اجتماعی در ایران برگزار می شود+ برنامه پنل ها

همایش ملی مسجد  و نظم اجتماعی در ایران با هدف نهضت بازگشت به مسجد و ایده مسجد اجتماعی، روزهای  19 و 20 اسفند 1402 در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه برگزار می شود.

جدول پنل های همایش، از لینک زیر قابل دریافت است: 

برنامه پنل های همایش مسجد و نظم اجتماعی در ایران

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "همایش ملی مسجد و نظم اجتماعی در ایران برگزار می شود+ برنامه پنل ها" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "همایش ملی مسجد و نظم اجتماعی در ایران برگزار می شود+ برنامه پنل ها"، کلیک کنید.