مشارکت 208 گشت خودرویی و موتوری پلیس در اجرای طرح نوروزی گیلان

مشارکت ۲۰۸ گشت خودرویی و موتوری پلیس در اجرای طرح نوروزی گیلان

مجله عصر نو/گیلان فرمانده انتظامی گیلان از آغاز طرح نوروزی پلیس راه از 24 اسفندماه خبر داد و گفت: در مدت زمان اجرای طرح نوروزی 157 تیم گشت خودرویی و 51 تیم گشت موتوری با استعداد 813 نیرو محورهای استان را رصد می کنند.

سردار عزیزاله ملکی امروز 20 اسفند در رزمایش رزمایش مشترک طرح نوروزی گیلان اظهار کرد: طرح نوروزی پلیس راه به منظور ایمن سازی راه ها برای تردد مسافران و گردشگران نوروزی از 24 اسفندماه با شعار «آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت» آغاز می شود و تا 14 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه در ایام اجرای طرح نوروزی 1736 نفر پرسنل ستادی و عملیاتی نیروی انتظامی استان در آماده باش هستند، افزود: در مدت زمان اجرای طرح نوروزی 157 تیم گشت خودرویی و 51 تیم گشت موتوری با استعداد 813 نیرو محورهای استان را پایش و رصد می کنند؛ همچنین 158 پایگاه ثابت و 128 ایستگاه سیار، 791 خودرو و 2 بالگرد در ایام نوروز آماده باش هستند.

وی تاکید کرد: از تمام ظرفیت های قانونی استفاده می کنیم تا مسافران با خیال راحت سفر خوشی را تجربه کنند. در 10 ماه نخست امسال از لحاظ کاهش جانباختگان تصادفات جاده ای گیلان رتبه چهارم کشور را داشته است در تلاش هستیم این روند کاهش ادامه داشته باشد.

انتهای پیام

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مشارکت 208 گشت خودرویی و موتوری پلیس در اجرای طرح نوروزی گیلان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مشارکت 208 گشت خودرویی و موتوری پلیس در اجرای طرح نوروزی گیلان"، کلیک کنید.