صندوق نوآوری و شکوفایی به چند شکل گِرنت پژوهشی ارایه می کند؟

دایره المعارف دانش بنیان ها 81؛

صندوق نوآوری و شکوفایی به چند شکل گِرنت پژوهشی ارائه می‌کند؟

صندوق نوآوری و شکوفایی به چند شکل گِرنت پژوهشی ارایه می کند؟

ارایه کمک هزینه های تحقیق و پژوهش به شرکت های دانش بنیان در قالب گِرنت پژوهشی به دو شیوه است که از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی اعطا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، صندوق نوآوری و شکوفایی برای ارایه کمک هزینه های تحقیق و پژوهش شرکت های دانش بنیان که در قالب گِرنت پژوهشی است به دو شیوه عمل می کند. این شیوه ها شامل «حمایت از تحقیقات تقاضا محور (نیاز فناورانه)» و «حمایت از تحقیقات عرضه محور (طرح پژوهشی)» می شود.

این رویکرد مبتنی بر ارایه ایده فناورانه توسط اعضای هییت علمی، پژوهشگران و گروه های تحقیقاتی با هدف حمایت از پژوهش های کاربردی در راستای تجاری سازی فناوری و اکتساب فناورای های آینده است که با درنظرگرفتن اولویت های علم و فناوری کشور در اسناد فرادستی و فناوری های آینده نگر در حوزه های هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، واقعیت گسترش یافته(AR, MR, VR, AV)، تولید افزایشی(چاپگر سه بُعدی و نظیر آن)، کلان داده، فناوری های همگرا، هوشمندسازی حمل و نقل، کشت بافت، سلول های بنیادی و ژن درمانی پذیرش شده و در چارچوب همکاری فناورانه با شتاب دهنده ها و شرکت های دانش بنیان اجرا می شود.

این رویکرد مبتنی بر اعلام نیاز شرکت یا شتاب دهنده دانش بنیان است که با هدف اکتساب فناوری و رفع نیازهای فناورانه و گلوگاهی و با همکاری پژوهشگران و گروه های تحقیقاتی خارج از شرکت متقاضی انجام می شود.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صندوق نوآوری و شکوفایی به چند شکل گِرنت پژوهشی ارایه می کند؟" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صندوق نوآوری و شکوفایی به چند شکل گِرنت پژوهشی ارایه می کند؟"، کلیک کنید.