تردد نزدیک به 103هزار مسافر نوروزی از پایانه های مرزی آذربایجان غربی

تردد نزدیک به ۱۰۳هزار مسافر نوروزی از پایانه های مرزی آذربایجان غربی

مجله عصر نو/آذربایجان غربی مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی از تردد نزدیک به 103هزار مسافر نوروزی از پایانه های مرزی استان از 25 اسفند تا سوم فروردین ماه خبر داد.

ایرج دست نشان در گفت و گو با مجله عصر نو افزود: از آغاز طرح نوروزی 311 دستگاه اتوبوس و 5964 دستگاه سواری ایرانی و خارجی از پایانه مرزی استان تردد کرده اند.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان غربی با 5 پایانه مرزی کریدور ارتباطی با اروپا است، تصریح کرد: پایانه مرزی رازی با بیش از 40 هزار تردد مسافر و ورود و خروج 3046 دستگاه سواری در رتبه اول تردد های مرزی قرار دارد.

دست نشان با اشاره به اینکه تمامی پایانه های مرزی آذربایجان غربی بصورت فعال آماده ارایه خدمات به مسافران نوروزی هستند، اظهار کرد: پایانه مرزی بازرگان با ثبت تردد بیش از 30هزار نفر مسافر و 113دستگاه اتوبوس و 2188 دستگاه سواری در رتبه دوم ترددها قرار دارد.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: پایانه مرزی تمرچین با تردد بالغ بر 15هزار نفر، پایانه مرزی سرو با تردد 14هزار و 566نفر و کیله سردشت با تردد 2047نفر در رتبه های بعدی تردد از پایانه مرزی استان قرار دارند.

وی ادامه داد: در نهمین روز از اجرای طرح نوروزی 1403 در مجموع 15هزار و 764 مسافر و 36دستگاه اتوبوس و 649دستگاه سواری از پایانه های مرزی استان تردد کرده اند.

انتهای پیام

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تردد نزدیک به 103هزار مسافر نوروزی از پایانه های مرزی آذربایجان غربی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تردد نزدیک به 103هزار مسافر نوروزی از پایانه های مرزی آذربایجان غربی"، کلیک کنید.