قهوه گانودرما برای لاغری خوبه؟

قهوه گانودرما به صورت پودر فوری است که ترکیبی از قهوه معمولی و قارچ گانودرما است .یا قهوه گانودرما به صورت پودر فوری است که  ترکیبی از قهوه معمولی و قارچ گانودرما است. این قارچ که در بیشتر در نواحی استوایی و پر باران می روید و طبیبان خواص بسیار قهوه گانودرما برای لاغری و کاهش وزن را در کتب خود برشمرده اند.قارچ گانودرما از قدیم مورد استفاده حکما قرار می گرفته است و سابقه ای طولانی در طب چینی دارد .

روش لاغری با قهوه گانودرما + قارچ گانودرما ❤️ - دکتر سلامت

پرورش این قارچ از سال 1970 در محیط های خاصی آغاز و در محصولات گوناگونی مورد استفاده قرار گرفت .این قارچ به نام های دیگری چون : جان افزا ، رِیشی نیز شهرت دارد .بعضی از طرفداران این قهوه ادعا دارند که این قهوه با بالا بردن سطح ایمنی بدن کمک به :  کاهش وزن ، رفع خستگی ، تقویت حافظه و… میکند . جهت خرید گانودرما برای زگیل تناسلی از فروشگاه ما حتما دیدن کنید.

برخی از دیگر خواص آن از جمله، کاهش کلسترول ، افزایش انرژی ، کاهش استرس و التهاب ، کاهش روند پیری و بهبود بخشیدن گردش خون سخن میگویند .

قهوه گانودرما برای لاغری :

امروزه استفاده قهوه گانودرما برای لاغری افزایش یافته و شهرت بسیاری پیدا کرده است. مصرف قهوه گانودرما برای لاغری به این صورت است که باید هر روزه در دو نوبت صبح و عصر به طور مرتب مصرف شود و کم کم بعد از روز 14 اثرات آن مشخص خواهد شد.

البته این موضوع به صورت علمی هنوز مورد تایید قرار نگرفته است و ممکن است که این اثرات از لحاظ علمی قابل تایید نباشند.از آن جایی که این محصول با قیمت بالا و به صورت تقریبا انحصاری در اختیار وارد کنندگان و تولید کنندگان کمی قرار دارد، بعضی از افراد همه این تبلیغات درباره قهوه گانودرمان را تنها تبلیغات تجاری و از لحاظ علمی غیر قابل تایید می دانند.

اما برخی دیگر معتقدند با توجه به خواص طبیعی این گیاه اگر آن را به طور منظم مصرف کنید کم کم بعد از 14 روز یعنی 2 هفته تاثیر قهوه گانودرما بر لاغری خود را مشاهده خواهید کرد.

از جمله خواص قهوه گانودرما عبارتند از :

  • ضد عفونت های ویروسی از جمله : آنفولانزا
  • کاهش علایم بیماری هایی مانند آسم و برونشیست
  • مواظبت از کبد
  • تقویت وضعیت خواب و نوعی آرام بخش است
  • کمک در بهبود زخم معده
  • کمک به بهبود تبخال
  • کمک در کنترل استرس ها

عوارض جادر حال حاضر با تغییر سبک زندگی خیلی از افراد، بیشتر کسانی که دچار اضافه وزن می شوند، از روش های مختلفی برای لاغری استفاده می کنند که یکی از آنها مصرف قهوه است. قهوه های مختلفی برای رسیدن به این هدف وجود دارند که یکی از مهمترین آنها، قهوه گانودرما برای لاغری است.

قبل از این که درباره رابطه بین قهوه گانودرما و لاغری صحبت کنیم، خوب است بدانید که حتی با این که روش های خیلی مدرنی برای لاغری و یا درمان برخی بیماری ها وجود دارند، اما باز هم طب سنتی می تواند تاثیر بسیار زیادی برای جلوگیری از اضافه وزن و لاغری داشته باشد.

در طب سنتی تاکید بسیار زیادی در استفاده از قارچ گانودرما شده است و گفته شده که افراد می توانند با مصرف آن به سلامت بدن و لاغری دست پیدا کنند. قهوه گانودرما فواید بسیار زیادی برای لاغری و کاهش وزن دارد و به همین دلیل هم بیشتر پزشکان طب سنتی مصرف آن را پیشنهاد می کنند.

قهوه گانودرما چیست؟

گانودرما در واقع نوعی قارچ است که اهمیت بسیار زیادی در طب سنتی دارد. زیرا می توان از این گیاه برای درمان بیماری های مختلفی استفاده کرد. قارچ گانودرما از هزاران سال پیش تاکنون مورد استفاده قرار می گرفته است و بیشترین مکان برداشت آن، قسمت هایی از کشورهای آسیایی شرقی است. اندازه قارچ گانودرما نسبتا پهن بوده که سطح براقی و کلاهک بزرگی دارد.

از طرف دیگر، برای تهیه قهوه گانودرما علاوه بر قارچ این گیاه، قهوه خالص به همراه جنسینگ استفاده می شود. این ترکیب که با نام قهوه گانودرما شناخته می شود، اهمیت بسیار زیادی در طب سنتی دارد و می تواند کمک بسیاری به کاهش وزن و لاغری داشته باشد.

البته یکی از مهمترین دلایلی که قهوه گانودرما برای لاغری موثر واقع می شود، وجود جنسینگ در آن است. زیرا جنسینگ دارای خاصیت انرژی زایی بوده و می تواند تا حد خیلی زیادی سوخت و ساز بدن را افزایش دهد. به همین دلیل هم با مصرف آن کمتر احساس گرسنگی می کنید و غذای کمتری می خورید.

مهمترین خاصیت این قهوه، این است که انرژی بدن شما را تا حد خیلی زیادی تامین می کند و به همین دلیل هم دیگر نیازی نیست که برای تامین انرژی بدن خود غذای زیادی بخورید. این قهوه اشتها را کاهش داده و به کاهش وزن کمک می کند. در این قسمت، برخی از مهم ترین خواص قهوه گانودرما را توضیح می دهیم  و میگوییم که کدام قهوه گانودرما برای کبد چرب خوب است ؟

◉ جلوگیری از بروز افسردگی و خستگی

علاوه بر لاغری و کاهش وزن، قهوه گانودرما تاثیر بسیار زیادی برای جلوگیری از بروز افسردگی دارد. تحقیقات کنونی نشان می دهند افرادی که بیشتر از 8 هفته این قهوه را مصرف کرده اند، کمتر از سایر افراد دچار افسردگی و خستگی ممتد می شوند. حتی مطالعات نشان می دهند که مصرف قهوه گانودرما به صورت مداوم تاثیر زیادی برای جلوگیری از خستگی و افزایش کیفیت زندگی دارد.

◉ سلامت قلب و کاهش کلسترول خون

این قهوه می تواند تا حد خیلی زیادی کلسترول خون را تنظیم کند و با کاهش تری گلیسیرید، به سلامت قلب بدن کمک خیلی زیادی می کند. از این رو، اگر به صورت مداوم قهوه گانودرما را مصرف کنید، کمتر دچار بیماری های قلبی می شوید.

◉ کاهش قند خون و تنظیم آن

تحقیقاتی درباره قهوه گانودرما و یا قارچ آن برای کاهش تنظیم قند خون در حیوانات انجام شده اند که همه آنها نشان می دهند این ماده تاثیر بسیاری برای کاهش قند خون دارد. این مسیله درباره بدن انسان ها نیز صدق می کند و می تواند گزینه مناسبی برای تنظیم قند خون در بدن افراد باشد.

◉ خاصیت آنتی اکسیدانی

قهوه گانودرما ویژگی آنتی اکسیدانی دارد و موجب می شود که بدن شما در برابر مولکول هایی که به بدن آسیب وارد می کنند، مقاومت خیلی بیشتری داشته باشد. از این رو، بدن شما کمتر دچار مشکل خواهد شد و کاهش وزن هم به صورت سالم تر و سریع تر اتفاق می افتد.

◉ خاصیت ضد سرطانی

قهوه گانودرما گزینه مناسبی برای مبارزه با بیماری های سرطانی هم می باشد. برای اطمینان از این موضوع، تحقیقاتی روی زنان مبتلا به سرطان سینه انجام شد که نشان داد مصرف گانودرما موجب تقویت سیستم ایمنی بدن آنها شده و در نتیجه، می تواند کمک زیادی به درمان این بیماری داشته باشد. خواص بیشمار قهوه گانودرما برای یبوست آن را به یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی ها تبدیل کرده است.

تاثیرات چیست

سایر خواص قهوه گانودرما

  • کاهش استرس و اضطراب
  • بهبود حافظه
  • درمان بیماری های قلبی و عروقی
  • درمان فشار خون بالا
  • درمان عفونت های ویروسی مانند آنفولانزا
  • درمان بیماری های تنفسی مانند آسم
  • کم کردن کلسترول خون
  • کاهش اضطراب
  • درمان HIV
  • جوانسازی سلول های بدن
  • تقویت سیستم ایمنی و کمک به درمان سرطان همزمان با شیمی درمانی
  • بهبود درد زونا
  • تقویت استقامت و قدرت بدن

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قهوه گانودرما برای لاغری خوبه؟" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قهوه گانودرما برای لاغری خوبه؟"، کلیک کنید.