ماساژور پوست سر مجله عصر نو

استفاده از ماساژ یا دستگاه های ماساژور برای انسان ها بسیار مفید بوده و می تواند خستگی را از بدن افراد خارج کند. هم چنین ماساژ می تواند به افراد کمک کند تا گرفتگی رگها و عروق در بدنشان از بین برود و بدن سرحال را داشته باشند. امروزه با وجود تغییر فعالیت های بدنی در هنگام کار، گرفتگی و خستگی در عضلات انسانها بیشتر دیده می شود.ماساژور پوست سر مجله عصر نو

ماساژور پوست سر مجله عصر نو

کارمندانی که در روز به مدت زیادی پشت میز خود بر روی صندلی می نشینند باعث می شود درد زیادی را در کمر، کتف، گردن، شانه و … مشاهده کنند. به همین دلیل باید از ماساژ و دستگاه های ماساژور نیز استفاده کنند. ماساژور دستی محصولی است که می تواند به راحتی در کوتاه ترین زمان بدن خسته انسان را به بدن شاداب و سرحال تبدیل کند.

دستگاه های ماساژور به دو گونه برقی و غیر برقی تقسیم می شوند. ماساژور دستی جزء محصولاتی هستند که بدون کمک گرفتن از منبع انرژی برق شهری یا باتری توسط عضلات دست نقش خود را بر روی بدن اعمال می کند. می توان گفت یکی از خوبی های این دسته از ماساژور دستی غیر برقی بودن آن است که دیگر نگران سوختن و یا خراب شدن در آن نخواهیم بود. بهترین کرم شب روشن کننده پوست که با استفاده حداقل یک ماهه تاثیر آن را خواهید دید ، فقط از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

ماساژور برقی

به دلیل قابلیت استفاده راحتشان این مدل از ماساژورها مورد استقبال بسیاری از افراد قرار دارند، به علاوه این مدل ها نیاز به صرف انرژی فرد ندارند. این انواع دستگاه ماساژور که به راحتی قابل حمل و جا به جایی هستند، می توانند در منزل و محل کار و حتی درون اتومبیل مورد استفاده قرار گیرند و علاوه بر ماساژ نقطه مورد نظر باعث گرم کردن آن و در نتیجه احساس آرامش فرد می شوند.

ماساژور دستی

جزو مدل های اولیه ماساژور هستند که با کمک نیروی دست و یا باطری کار می کنند. از آنجایی که این ماساژورها معمولا به انرژی برق نیاز ندارند، در هر موقعیتی قابل استفاده هستند. به علاوه این ماساژورها به دلیل وزن کمی که دارند مورد توجه بسیاری از افراد قرار دارند.

ماساژور دستی وسیله ای است که این امکان را به افراد می دهد تا هر نقطه از بدن را ماساژ داده و خود را از شر گره های عضلانی و گرفتگی ها خلاص نمایند. آنها میتوانند از این دستگاه برای ماساژ اندام هایی همچون کمر، شانه، شکم، پاها و دست ها استفاده کنند و نتایج قابل قبولی را دریافت نمایند. معمولا پزشکان اولین پیشنهادی که برای درمان گرفتگی عضلات ارایه می دهند استفاده از دستگاه ماساژور است. کرم پودرلاکچری کوین با قدرت پوشانندگی زیاد پوستی شفاف و یکدست به شما هدیه میدهد.

این ماساژور 12 عدد میله ی فلزی دارد که به یک دسته وصل هستند. در انتهای هرکدام از این میله ها یک سری کروی قرار گرفته است تا در هنگام تماس با سر آسیبی به پوست سر نرسد. با استفاده از دسته ای که در انتهای این ماساژور قرار گرفته، می توان سری های آن را روی پوست سر قرار داد و با حرکت دادن آن میزان جریان خون به مرور افزایش می یابد.
یکی از دلایل ریزش مو، کاهش جریان خون در رگ های سر است. برای جلوگیری از این اتفاق می توان روش های گوناگونی را به کار برد که یکی از آن ها ماساژ دادن پوست سر است. ماساژ دادن پوست سر، موجب افزایش جریان خون در رگ ها، تغذیه ی بهتر پوست و مو و تقویت پیاز مو می شود.
استفاده از ماساژور پیش از خواب کمک می کند که خوابی عمیق تر داشته باشید. هرچند این وسیله ظاهری عجیب دارد؛ اما قیمت پایین و کارکرد جالبش آن را در دسته ی محصولات بسیار کاربردی قرار می دهد. شاخه های این محصول از جنس استیل می باشند که باعث میشود با بدن سازگاری داشته باشند و زنگ نزنند. هم چنین در سر شاخک ها زایده هایی برای جلو گیری از خراش پوست تعبیه شده است که بسیار مقاوم می باشند.

ماساژور سر الیپس مدل Prong

این ماساژور دارای 5 سر می باشد که در انتهای هرکدام از آن ها یک سری کروی فلزی سیقل داده شده قرار گرفته است تا در هنگام تماس با سر آسیبی به پوست سر نرسد و براحتی بر روی پوست بلغزد. یکی از دلایل ریزش مو ، کاهش جریان خون در رگ های سر است و برای جلوگیری از این اتفاق می توان روش های گوناگونی را به کار برد که یکی از آن ها ماساژ دادن پوست سر است تنوع رنگ بندی، قابل شستشو

ماساژور بدن تن زیب مدل بادی

برای این کالا، دسته ای در بدنه در نظر گفته شده که به راحتی می توان آن را در دست گرفت. سری این محصول به صورت رولی است؛ به این صورت که با قراردادن آن روی بدن، به صورت چرخشی حرکت می کند.
روی سری رولی این کالا، برجستگی های ریزی قرار دارد که در تماس با پوست بدن جریان خون را افزایش داده و به رفع خستگی ماهیچه ها کمک فراوانی کند. هرچند این محصول به صورت دستی کار می کند، کاربرد آسانش می تواند موردپسند بسیاری از افراد باشد. ماساژور Body دارای سری رولی و یک دسته ی کوتاه برای ماساژدادن کل بدن است

دارای سری غلطکی پلاستیکی برای ماساژ، دارای دسته ی پلاستیکی

ماساژور بدن تن زیب مدل هشت پا

قابل استفاده از روی لباس، عملکرد بهتر با آغشته شدن به روغن ماساژ

ماساژور کف پا تن زیب مدل فوت 9093

ماساژور پلاستیکی فوت 9093 تولید شده توسط شرکت تن زیب، برای ماساژ کف پا استفاده می شود. این مدل پنج غلتک دارد. روی هر کدام از این غلتک ها برجستگی های ریزی قرار گرفته است. با قرار دادن پا روی آن ها و حرکت دادن غلتک ها سرعت جریان خون افزایش می  یابد. سرم های لاکچری کوین که امروزه بسیار محبوب هستند ، از مهم ترین فواید این سرم پوستی، آبرسانی  وجوانسازی برای انواع  پوست است.

از این طریق حس خستگی ناشی از فعالیت روزانه از ماهیچه های کف پا به مرور بر طرف می شود. این محصول با کاربرد آسان و راحتی که دارد، می تواند یک ماساژرو مناسب برای استفاده پس از یک دوره فعالیت خسته کننده در روزانه باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ماساژور پوست سر مجله عصر نو" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ماساژور پوست سر مجله عصر نو"، کلیک کنید.