ارزان ترین سنگ پله ساختمان

سنگ های پله با ضخامت 3 سانتی متر تولید می شوند. این ضخامت در گذشته بالاتر از این بوده است اما امروزه با گران شدن سنگ ها نهایتا می توانیم به صورت سفارشی پله ها را با 4 سانتی متر برش نیز ببینیم. عرض استاندارد سنگ پله 35 سانتی متر و طول آن ها آزاد است. معمولا سنگ پله در کارخانه با طول 100 تا 160 سانتی متر به صورت حکمی برش داده می شوند و آماده بارگیری هستند. در این متن قصد داریم به معرفی سنگ پله ارزان برای ساختمان بپردازیم و تفاوت قیمت آن ها را بررسی کنیم. یکی از ویژگی های خوب کالاساخت این است که از ارزان ترین تا گران ترین سنگ پله را تولید و عرضه دارد تا بتواند دست خریدار را برای انتخاب باز بگذارد.

ارزان ترین سنگ پله ساختمان

در واقع ما در این مجموعه سبد کاملی از سنگ های پله را موجود داریم که بتوانیم به هر درخواستی جواب اصولی و درست دهیم. سنگ های پله از جنس های گرانیت، مرمریت، چینی و کریستال و گاها تراورتن بدست می آیند. البته سنگ پله مرمر نیز برش داده می شود که قیمت بسیار بالایی را داراست. بنابراین می توانیم سنگ ها را بر اساس معدن، جنس و قیمتی که دارند دسته بندی کنیم و آن ها را به سه دسته اصلی ارزان، متوسط و گران تقسیم کنیم. سنگ پله هایی مانند چینی ازنا، مرمریت هرسین و … در دسته سنگ های گران قیمت قرار می گیرند که در این متن به آن ها اشاره ای نخواهیم داشت؛ اما هستند پله هایی که از معادن دیگر استخراج شده و دارای قیمت پایینی هستند. در این متن به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

سنگ پله اداوی

می توانیم ارزان ترین سنگ پله را مرمریت اداوی تلقی کنیم. معدن این سنگ در استان اصفهان بوده و رنگ کرم، کرم کالباسی و کرم صورتی را داراست. سنگ اداوی پله در حال حاضر ارزان ترین سنگ در بخش راه پله معرفی می شود. لازم به ذکر است که هر معدن سنگ درجه های متفاوتی از سنگ را دارد که بر اساس میزان تخلخل، تراکم، استحکام، درصد رگه های موجود در دل سنگ و کیفیت خود آن دارای قیمت متفاوت با دیگری هستند. سنگ پله اداوی در کالاساخت در سه سورت درجه دو، درجه یک و ممتاز موجود است و می توانید بسته به سلیقه و بودجه ای که در نظر دارید یکی از این سه درجه بندی را انتخاب نمایید.

سنگ پله آباده

دومین پله ارزان قیمت را می توانیم متعلق به معدن آباده معرفی کنیم. این معدن معروف دارای سینه کار های بسیار زیادیست و پله های کرم، دانه برنجی، دیپلمات، جنگلی و مینیاتور و … از آن استخراج می گردد. قیمت تمام شده و معرفی شده سنگ آباده نسبت به دیگر سنگ ها همچنان پایین تر است و بنابراین بعد از اداوی می توانیم آباده را ارزان ترین سنگ راه پله در نظر بگیریم. در کالاساخت چهار سورت درجه دو، درجه یک، ممتاز و سوپر ممتاز از این سنگ موجود است و بسته به سلیقه و توان مالی که داریم می توانیم یکی را انتخاب کنیم.

ارزان ترین سنگ پله ساختمان

سنگ پله گرانیت و کریستال

سومین پله ارزان قیمت را می توانیم با نام گرانیت یا کریستال معرفی کنیم. گرانیت نطنز در بین گرانیت های دیگر قیمت مناسب تری داشته و از نظر استحکام و مقاومت نیز شاهکار است. همچنین سنگ پله کریستال معدن لایبید را می توانیم یکی از محکمترین و البته ارزان ترین سنگ های پله در نظر بگیریم که دارای مقاومت و ماندگاری فوق العاده بالایی می باشد. سنگ پله گرانیت و سنگ پله کریستال بهترین سنگ ها برای راه پله های داخلی و خارجی هستند و هیچ سنگی غیر از این دو برای پله های بیرونی پیشنهاد نمی شود.

سنگ پله پرطاووسی

چهارمین رتبه قیمت گذاری در سنگ را می توانیم متعلق به پرطاووسی یزد به شمار آوریم. سنگ پله پرطاووسی یزد دارای زمینه رنگی کرم بوده و سورت های مختلفی از کم گل تا پرگل آن موجود است. قیمت این سنگ نسبت به دو سنگ دیگر گران تر است اما همچنان می توانیم آن را در دسته پله های قیمت متوسط در نظر بگیریم. پرطاووسی کم گل نسبت به پر گل ارزان تر است و در حالت کلی می توانیم پنج سورت مختلف را برای این سنگ زیبا و خاص در نظر بگیریم.

سنگ پله مشکی نجف آباد

پنجمین پله ارزان قیمت را می توانیم به نام سنگ نجف آباد معرفی کنیم. این سنگ زمینه کاملا مشکی داشته و خطوط سفید در آن خودنمایی می کنند. رنج قیمت سنگ پله مشکی نجف آباد با پرطاووسی تقریبا یکی بوده و تنها سلیقه مشتری انتخاب نهایی بین این دو سنگ را مشخص می سازد. این سنگ در بین دیگر سنگ های مرمریت مشکی جز ارزان ترین و البته زیباترین ها قرار می گیرد و برای راه پله های داخلی کارکرد عالی و طولانی مدت خواهد داشت.

سنگ های دیگری نیز همچون مرمریت های لاشتر، صلصالی، جوشقان و هرسین نیز وجود دارند که به مراتب از سنگ هایی که در بالا نام برده شد گران تر هستند. بنابراین به این نکته می رسیم که قیمت سنگ پله سفید بالاست و اگر به دنبال سنگ ارزان قیمت برای پله هستید باید از بین رنگ های کرم یا مشکی یکی را انتخاب کنیم. در مجموع می توان اینگونه گفت که انتخاب سنگ پله در ابتدا به بودجه در نظر گرفته شده و سپس سلیقه ما بستگی دارد. حسن کالاساخت در این است که از ارزان ترین تا گران ترین سنگ های پله را موجود داشته و امکان ارسال هر چند تعداد را خواهد داشت. تمامی سنگ پله های سه سانتی نام برده شده در بالا در سایت کالاساخت موجود است و هر سه رنگ سفید، مشکی و کرم را در بر خواهند گرفت؛ بنابراین شما می توانید با مراجعه به این سایت و دیدن انواع آن ها نسبت به خرید، انتخاب یا دریافت مشاوره اقدام کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ارزان ترین سنگ پله ساختمان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی, کسب و کار ایرانی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ارزان ترین سنگ پله ساختمان"، کلیک کنید.