شهید آیت الله رییسی الگوی خدمت برای مسیولان است

انبارلویی در گفت وگو با آنا:

شهید آیت الله رییسی الگوی خدمت برای مسیولان است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: شهید آیت الله رییسی الگوی خوب و مطلوبی برای خدمتگزاران به مردم است.

محمدکاظم انبارلویی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، با بیان اینکه شهید آیت الله رییسی به معنای واقعی کلمه مرد خدمت و خستگی ناپذیر بود، گفت: برای شهید رییسی خستگی معنا نداشت و هیچگاه از انجام کاری ناامید نمی شد.

وی افزود: ملت ایران شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب و کشور کرده اند. ما تجربه شهید بهشتی ها، شهید باهنرها و شهید فخری زاده ها و شهید رجایی ها را داریم؛ پس ملت ایران با مضمون شهادت بیگانه نیست و شهادت را برای خود افتخار می داند. شهید رییسی الگوی خوب و مطلوبی برای خدمتگزاران به مردم است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی به حق شهید رییسی را شهید خدمت نامیدند و این واژه واقعاً برازنده اوست، گفت: بعد از اینکه مقام معظم رهبری از این عنوان استفاده کردند بلافاصله در فضای مجازی و حقیقی هشتگ شهید خدمت فراگیر شد و نشان داد که مردم ایران رییس جمهور محبوبشان را دوست دارند و از اینکه او به شهادت رسیده اندوهگین هستند.

انبارلویی بیان کرد: یاد شهید رییسی و هییت همراه او در حادثه اخیر برای همیشه در یادها خواهد ماند و هیچگاه خدماتی که شهدای خدمت به مردم ارایه دادند را فراموش نخواهیم کرد.

وی گفت: خدماتی که شهید آیت الله رییسی به مردم و انقلاب ارایه کردند همانند برگ زرینی در تاریخ انقلاب خواهد ماند و ثبت و ضبط شده است. شهید رییسی به شدت به شعار ما می توانیم باور داشت و توقف برای او مفهومی بیگانه بود. به جد باید ایشان را شاگرد صالح مکتب امام و رهبری دانست که هم شاگردان خوبی را تربیت کرد و هم در مسیر انقلاب گام بر می برداشت.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه آیت الله رییسی خادم الرضا و خادم ملت بود، اظهار کرد: رییس جمهور شهید ما باور قلبی به وحدت و یکپارچگی ملی داشت و همیشه از سخنان تفرقه انگیز پرهیز می کرد و هیچگاه وارد مباحث حاشیه ای نشد و باور داشت که حواشی مسیولان را از اصل دور خواهد کرد.

انبارلویی تاکید کرد: شهید آیت الله رییسی اقتدا به ولی فقیه را راهکاری برای برون رفت از مشکلات می دانست و هم خودش به ولی زمان اقتدا می کرد و هم دیگران را به این کار توصیه می کرد و باور داشت با تکیه بر ولی فقیه هم می توان دشمنی ها را خنثی کرد و هم در مسیر پیشرفت گامی استوار برداشت.

وی با بیان اینکه مسیولان باید در راه خدمت به مردم از شهید آیت الله رییسی الگوبرداری کنند، گفت: تک تک عزیزانی که همراه رییس جمهور شهیدمان به شهادت رسیدند واقعاً در خدمت، خضوع و خداباوری سنگ تمام گذاشتند و نشان دادند که در راه خدمت به مردم و انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شهید آیت الله رییسی الگوی خدمت برای مسیولان است" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شهید آیت الله رییسی الگوی خدمت برای مسیولان است"، کلیک کنید.