کسب رتبه برتر توسط خبرنگار مجله عصر نو در رویداد جایزه جوانی جمعیت کهگیلویه و بویراحمد

کسب رتبه برتر توسط خبرنگار ایسنا در رویداد جایزه جوانی جمعیت کهگیلویه و بویراحمد

مجله عصر نو/کهگیلویه و بویراحمد خبرنگار مجله عصر نو در استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه برتر دومین رویداد ملی جایزه جوانی جمعیت استان را کسب کرد.

دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش استانی با شعار «سهم من از جوانی ایران» با معرفی برترین ها هفته گذشته در یاسوج، مرکز استان به کار خود پایان داد. این رویداد در بخش های پنجگانه خانواده، رسانه، مدیران، دستگاه های اجرایی، سازمان های مردم نهاد برگزار شد و عیسی فتحی، خبرنگار مجله عصر نو در استان کهگیلویه و بویراحمد توانست رتبه برتر دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت این استان را کسب کند.

راضیه مختاری یوسف آباد، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد درباره این رویداد به خبرنگار مجله عصر نو گفت: 130 نفر در سامانه دومین رویداد جوانی جمعیت آثار خود را بارگذاری کردند و 40 نفر به صورت دستی آثار خود را در هفت بخش ارایه دادند. بیشترین آثار ارایه شده مربوط به بخش خانواده بود که سه خانواده باشکوه تجلیل شدند. دستگاه ها 40 اثر به این رویداد ارسال کردند که هفت دستگاه حایز رتبه برتر شدند. در بخش مدیران هم 20 اثر به این رویداد ارسال شد که چهار مدیر رتبه برتر در حوزه جوانی جمعیت را کسب کردند.

وی اظهار کرد: در بخش رسانه هم پنج نفر برتر لوح تقدیر و تندیس این جشنواره را کسب کردند.

انتهای پیام

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کسب رتبه برتر توسط خبرنگار مجله عصر نو در رویداد جایزه جوانی جمعیت کهگیلویه و بویراحمد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کسب رتبه برتر توسط خبرنگار مجله عصر نو در رویداد جایزه جوانی جمعیت کهگیلویه و بویراحمد"، کلیک کنید.