زمانه منت هیچ ملتی را نمی کشد

زمانه منت هیچ ملتی را نمی‌کشد

«تاریخ هیچ «بدهکاری» به هیچ ملتی ندارد، و زمانه منت کسی را نمیکشد تا برای مصلحت خودش قدمی بردارد. اگر به هر دلیلی و با هر استدلالی از فرصت «انتخاب» خودت صرف نظر کنی، «مسیول» وضعیت آینده ات هیچ کس جز خودت نیست.»

به گزارش مجله عصر نو، علی نصری،کارشناس روابط بین الملل در یادداشتی در تلگرامش نوشت:

هیچ شرایطی وجود ندارد که در آن انسان هیچ انتخابی نداشته باشد. به همین دلیل همیشه «مسیول» وضعیت خودش است. مردم آمریکا امروز انتخاب شان بین ترامپ و بایدن محدود شده؛ یک مجرم با اختلال خودشیفتگی و یک پیرمرد دچار زوال عقل و متهم به حمایت از نسل کشی .

آیا در جمیعت 330 میلیونی آمریکا هیچ  افرادی لایق تر از این دو نیست؟ قطعاً هست! آیا این امر باعث می شود که مردم آمریکا با انتخابات قهر کنند، لج کنند، بهانه جویی کنند، خودزنی کنند؟ قطعاً نه!

جامعه آمریکا – شاید به علت همین قدمت دموکراسی اش – به خوبی دریافته که تاریخ هیچ «بدهکاری» به هیچ ملتی ندارد، و زمانه منت کسی را نمیکشد تا برای مصلحت خودش قدمی بردارد. اگر به هر دلیلی و با هر استدلالی از فرصت «انتخاب» خودت صرف نظر کنی، «مسیول» وضعیت آینده ات هیچ کس جز خودت نیست.

انتهای پیام

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "زمانه منت هیچ ملتی را نمی کشد" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "زمانه منت هیچ ملتی را نمی کشد"، کلیک کنید.