بهترین ژل بهداشتی بانوان | قیمت بهترین برند ژل بهداشتی زنان

بیشتر خانم ها در مورد تجربیات خود از لوازم آرایش و محصولات مربوط به سلامت پوست و مو حرف می زنند، اما کمتر کسی پیدا می شود که در مورد ژل بهداشتی بانوان صحبت کند. رعایت بهداشت نواحی ژنیتال علاوه بر حفظ طراوت و پاکیزگی این ناحیه از عفونت، بوی نامطبوع، تحریکات پوستی، خارش و سایر مشکلات پوستی جلوگیری می کند. ژل بهداشتی بانوان انواع مختلفی دارد. خیلی از خانم ها در مورد این محصولات کنجکاو هستند و در مورد نحوه ی استفاده از آن ها سوالاتی دارند. اگر شما هم دوست دارید با این محصول  و قیمت ژل بهداشتی بانوان آشنا شوید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید

بهترین ژل بهداشتی بانوان | قیمت بهترین برند ژل بهداشتی زنان

ژل بهداشتی بانوان چیست و چه کاربردی دارد؟

قبل از این که سراغ ژل بهداشتی بانوان برویم، بهتر است اصول بهداشت فردی را بشناسیم. بیشتر مردم تصور می کنند، بهداشت شخصی فقط مسواک زدن، استفاده از نخ دندان، حمام کردن و کارهایی از این قبیل است. این افراد، فقط زمانی به فکر مراقبت های مخصوص ناحیه تناسلی خود می افتند که دچار عفونت شده باشند.باید بدانید، رعایت بهداشت ناحیه تناسلی هم برای مردان و هم برای زنان مهم است. وقتی می توانید با رعایت نکاتی ساده از بوی بد، خارش، خشکی و عفونت ناحیه تناسلی (با منشا قارچ، ویروس و باکتری) جلوگیری کنید، دلیلی برای تعلل وجود ندارد. پس، با خواندن متن ساده و کوتاه زیر در مسیر سلامت و آسایش خود گام بردارید

بهداشت ناحیه تناسلی بانوان

وقتی دختران به دوران بلوغ می رسند، تغییرات زیادی در بدن آنها رخ می دهد: شروع عادت ماهیانه، رشد موهای زاید، ترشحات واژن و تغییر فلور طبیعی بدن در نواحی مختلف و … . این تغییرات کاملاً طبیعی و نرمال هستند. اما در صورت رعایت نکردن مسایل بهداشتی، ممکن است اختلال ایجاد کنند

چه کسانی می توانند از ژل بهداشتی استفاده کنند؟

همه ی خانم ها می توانند از ژل بهداشتی استفاده کنند. استفاده از این ژل ها برای کسانی که از تحریکات پوستی، خارش، خشکی و عفونت رنج می برند، بی خطر است.

ژل بهداشتی بانوان در سه مدل مختلف و برای سه گروه سنی مختلف ارایه می شود:

دوشیزگان: همه ی دختر خانم ها می توانند بعد از سن بلوغ از این نوع ژل بهداشتی مخصوص استفاده کنند.

بانوان: ژل های بهداشتی مخصوص بانوان برای کسانی طراحی شده که رابطه ی جنسی دارند. این ژل ها علاوه بر حفظ بهداشت ناحیه ی تناسلی، احتمال ابتلا به عفونت های ناشی از روابط جنسی را هم کاهش می دهند. بهتر است خانم های متاهل قبل و بعد از رابطه ی جنسی، نواحی تناسلی خود را با استفاده از این ژل ها تمیز کنند.

خانم های یایسه: همانطور که می دانید در این دوران تخمک گذاری متوقف می شود و خانم ها دچار اختلالات هورمونی می شوند که خشکی واژن را زیاد می کند. ژل های مخصوص خانم های یایسه علاوه بر حفظ بهداشت، رطوبت این ناحیه را افزایش می دهند.

آیا انتخاب نوع ژل بهداشتی به سن ارتباط دارد؟

بله، همانطور که گفتیم ژل های بهداشتی بانوان برای سه گروه سنی مختلف ارایه می شوند. هدف و کارایی تمامی این ژل ها یکسان است، اما pH و میزان رطوبت رسانی آن ها فرق می کند.در دوران یایسگی، وضعیت هورمونی بدن به شدت تغییر می کند و به همین خاطر حجم ترشحات واژن، کیفیت بافت و pH تعادلی واژن تغییر می کند.شرایط محیطی واژن خانم های مجرد و متاهل تقریبا یکسان است. با این حال Ph تعادلی واژن خانم های متاهل کمی اسیدی تر است. از سوی دیگر رابطه ی جنسی احتمال عفونت را بالا می برد و به همین خاطر نواحی تناسلی خانم های متاهل به مراقبت بیشتری نیاز دارد

ما در کانال قیمت محصولات بیز اخرین قیمت ژل مو را قرار داده ایم. عضو کانال ما شوید و از آخرین اخبار و … مطلع شوید

داروی کلوتریمازول

احتمالاً نام داروی کلوتریمازول به گوشتان خورده و با مشاهده اولین ترشحات واژن دست به کار شده اید و از داروخانه محل خود آن را تهیه کرده اید. شاید هم برای درمان خارش واژن از دوش واژینال یا جوش شیرین استفاده می کنید.

اما این راه ها برای کنترل ترشحات واژن، منطقی نیستند. در واقع، با این کار خود را از درمان صحیح دور و pH واژن را قلیایی کرده اید. همچنین، فلور طبیعی را از بین برده اید. برای پیشگیری یا درمان سوزش واژن و خارش این ناحیه یا مشکلات دیگری مانند بوی بد واژن، بهتر است نکات مربوط به بهداشت ناحیه تناسلی را رعایت کنید. افزون بر این، توصیه می شود در صورت امکان از محصولاتی مانند ژل شستشوی بهداشتی بانوان استفاده کنید.

ژل کرم آبرسان ویتابلا مخصوص پوست خشک

ژل آبرسان ویتابلا مخصوص پوست خشک حاوی ویتامین C، و E و ترکیبات مفید پوستی است که به افزایش رطوبت و سلامت پوست شما کمک می کند. همیشه شنیده ایم که استفاده از آبرسان ها برای سلامت پوست ضروری است.یکی از مهمترین مزیت هایی که استفاده از آبرسان ها برای پوست ایجاد می کنند، خاصیت الاستیه است. خاصیت الاستیک پوست به این معنی است که بعد از کشیدن پوست، پوست به خوبی و سرعت به وضعیت خود باز گردد.

یکی دیگر از مهمترین علل استفاده از آبرسان جلوگیری از ایجاد چین و چروک است. خشکی پوست همچنین باعث ترک خوردن و زیبری پوستی می شود.اگر شما هم دچار خشکی پوست هستید باید برای حفظ شادابی و طراوت آن در انتخاب آبرسان مناسب دقت کنید. آبرسان های مناسب باعث آبرسانی عمیق تر و بهتر پوست می شوند. وجود تکنولوژی هیدرو بوست Hydro boost در ژل کرم آبرسان ویتابلا باعث آبرسانی سریعتر و عمیق تر لایه های پوستی شما می شود.

جالب است بدانید که آبرسانی به اندازه به پوست، مانع از چرب شدن پوست می شود. وقتی پوست خشک می شود. غدد چربی، چربی بیشتری را ترشح می کنند. با استفاده از ژل کرم آبرسان ویتابلا می توانید میزان چربی پوست خود را تنظیم کنید و از بروز مشکلات و جوش صورت جلوگیری کنید.مقاومت پوستی با استفاده از آبرسان مناسب افزایش می یابد. زیرا آب بافت پوستی به سم زدایی و از بین بردن آلاینده های پوست کمک می کند. اگر آبرسان پوستی حاوی آنتی اکسیدان ها باشد روند مقاومتی پوست افزایش می یابد.

آبرسان ویتابلا پوست خشک با دارا بودن یکی از قوی ترین آنتی اکسیدان ها (ویتامین C) روند مقاومت و سم زدایی پوست را در مقابل آلاینده ای محیطی تسریع می کند. همچنین ویتامین C با تنظیم تولید ملانین به روشن شدن پوست کمک می کند.وجود هیالورونیک اسید که یک بمب آبرسان است باعث می شود، مولکول آب مدت بیشتری زیر پوست بمانند. هیالورونیک اسید بطور طبیعی در بدن وجود دارد. بنابراین وجود آن در آبرسان حساسیت پوستی ایجاد نخواهد کرد.دارا بودن بافت سبک در ژل کرم آبرسان ویتابلا باعث می شود بدون حس چربی و سنگینی در پوست خود به سلامت آن کمک کنید.اگر به جوانی و سلامت پوست خود اهمیت میدهید، مراقبت از پوست با یک آبرسان مطمین و مناسب را جزء روتین های پوستی خود قرار دهید

ویژگی های ژل کرم آبرسان ویتابلا مخصوص پوست خشک

1-تحت لیسانس ایتالیا

2- کمک به درمان چین و چروک های ناشی از کم آبی پوست.

3-افزایش شفافیت و شادابی پوست .

4-سفت شدن و افزایش استحکام پوست.

5-حاوی هیالورونیک اسید.

6-درمان ترک خوردگی و بهبود آسیب های پوستی

7-حاوی ویتامین های مورد نیاز پوست A و C و E.

8-حفظ و افزایش حالت ارتجاعی پوست

9-روشن کننده پوست

10-با رایحه ای بسیار ملایم و دلنشین

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بهترین ژل بهداشتی بانوان | قیمت بهترین برند ژل بهداشتی زنان" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بهترین ژل بهداشتی بانوان | قیمت بهترین برند ژل بهداشتی زنان"، کلیک کنید.