ضرورت مقاوم سازی 13500 کلاس درس در تهران

ضرورت مقاوم سازی 13500 کلاس درس در تهران

مدیرکل اداره نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان تهران با بیان اینکه 829 مدرسه پانزده کلاسه داریم گفت: حدود 8244 کلاس نیازمند تخریب و بازسازی و 13 هزار و 585 کلاس نیز نیازمند مقاوم سازی هستند.

به گزارش مجله عصر نو، عباس زارع در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان تهران که امروز با حضور مسیولان برگزار شد ضمن تسلیت شهادت رییس جمهور و هییت همراه گفت: امروز دور هم جمع شدیم تا تشکر کنیم از شما خیرین، ستارگان آسمان خدا، شما آموزگار ایثارید، شما که عاشقانه با خداوند متعال معامله کردید.

وی با بیان اینکه مالکیت آسمان به نام کسانی است که به زمین دل نبسته اند افزود: خیرین نیک اندیش سرزمینم، ای کسانی که نمی توان درباره عظمتتان اندیشید، ای کسانی که پنجره امید را بر قلب هزاران کودک با عشق و ایثار می سازید، باید دلی دریایی داشت و ذهنی آگاه، چه بسا افراد بسیاری با ثروت های بیشتر از شما نتوانستند اینچنین جاودانه بدرخشند.

زارع با بیان اینکه خیرین همان فرشتگان و سفیران مهرورزی و محبت هستند ادامه داد: شما فرشتگان عرصه تعلیم و تربیت به روشنی نیاز کشور را در نظام آموزشی دانسته و قدم در این راه گذاشته اید. آفرین بر همت زیبایتان، مدرسه سازان عاشق، شما با خدا معامله کرده اید و کسی که با خدا معامله کند خوشبختی دنیا و آخرتش تضمین است.

مدیرکل اداره نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان تهران با بیان اینکه آجر آجری که در مسیر خیر به هم می گذارید در حکم باقیات و صالحات است عنوان کرد: شما انسان های بزرگی هستید و هیچکس نمی تواند نگاهتان را ترجمه کند. خداوند را شاکریم که به ما نعمت قدردانی و تقدیر از شما عزیزان را ارزانی فرموده که همراه با عزمی راسخ در جهت پیشبرد ایران قوی و خدمت رسانی به دانش آموزان کشورمان تلاش می کنیم.

 زارع با بیان اینکه به قول مقام عالی وزارت، مدرسه، فضا و تجهیزات، معلم سوم دانش آموزان است اظهارکرد: این با کمک شما و سازمان نوسازی و دولت ساخته می شود و تاثیر به سزایی در تعلیم و تربیت دانش آموزان عزیز دارد.

مدیرکل اداره نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان تهران با بیان اینکه جهش تولید با مشارکت مردم که الگوی آن شما بزرگواران هستید محقق می شود گفت: در جشنواره بیست و پنجم بالاترین رقمی که خیرین بزرگوار تعهد کردند به یک هزار میلیارد تومان رسید، از این رقم 65 درصد آن تحقق پیدا کرد که از این 65 درصد حدود 38 درصد به خرید زمین اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه خوشبختانه سرانه دانش آموزی از 3.8 متر مربع به 4.74 متر مربع رسید افزود: در دولت مردمی سیزدهم 230 مدرسه در قالب 2430 کلاس و 293 هزار متر مربع فضا تحویل دانش آموزان عزیز داده شد و حدود یک میلیون متر مربع آسفالت برای مدارس انجام شده است.

مدیرکل اداره نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان با بیان اینکه استان تهران با توجه به این اقدامات خاص و ویژه هنوز هم مشکل دارد عنوان کرد: هنوز حدود 17 منطقه در شهرستان های استان سرانه شان کمتر از 4.74 است، همچنین 829 مدرسه پانزده کلاسه داریم و حدود 8244 کلاس نیازمند تخریب و بازسازی داریم، 13 هزار و 585 کلاس نیز نیازمند مقاوم سازی است که به یاری شما عزیزان نیاز داریم.

انتهای پیام

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ضرورت مقاوم سازی 13500 کلاس درس در تهران" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ضرورت مقاوم سازی 13500 کلاس درس در تهران"، کلیک کنید.