پیش بینی یک هزار و 637 شعبه اخذ رای در لرستان

پیش بینی یک هزار و 637 شعبه اخذ رای در لرستان

مجله عصر نو/لرستان رییس ستاد انتخابات لرستان از پیش بینی یک هزار و 637 شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان خبر داد.

احسان یاوری روز دوشنبه در دومین جلسه شورای اطلاع رسانی استان در سال جاری گفت: از زمان ابلاغ وزارت کشور برای شروع فرآیند انتخابات و تشکیل هیات های اجرایی، ستاد انتخابات لرستان شکل گرفته و احکام اعضای ستاد نیز صادر شده است.

رییس ستاد انتخابات لرستان با بیان اینکه آموزش برخط فرمانداران و بخشداران در حال انجام است، بیان کرد: طبق تصمیم هیات نظارت، برای انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه 2 مدرک شناسنامه و کارت ملی معتبر بوده و برای ایرانیان مقیم خارج از کشور، گذرنامه نیز معتبر است.

یاوری با اشاره به اینکه هیات های اجرایی انتخابات در استان شکل گرفته اند، افزود: دستگاه های احراز هویت پس از به روزرسانی در تهران، در سطح حوزه های انتخابیه توزیع شده و در اختیار فرمانداری ها قرار گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: یکهزار و 637 شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان پیش بینی شده است.

وی گفت: هماهنگی لازم با دستگاه های امنیتی و انتظامی برای تامین امنیت و سلامت انتخابات انجام شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به آغاز تبلیغات انتخابات عنوان کرد: ستادهای تبلیغاتی در استان ها و شهرستان ها زمانی به رسمیت شناخته می شوند که نماینده های خود را معرفی کنند.

یاوری افزود: شرایط و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشکوه در لرستان فراهم است و امیدواریم با تقید به قانون و رعایت چارچوب ها، انتخاباتی سالم، پرشور و رقابتی در استان برگزار شود.

انتهای پیام

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیش بینی یک هزار و 637 شعبه اخذ رای در لرستان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیش بینی یک هزار و 637 شعبه اخذ رای در لرستان"، کلیک کنید.