آموزش سنجش و ارزیابی تکمیلی 173 ارزیاب و 16 تسهیل گر در استان سمنان

آموزش سنجش و ارزیابی تکمیلی 173 ارزیاب و 16 تسهیل گر در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری مجله عصر نو استان سمنان، محسن فراتی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان از برگزاری دوره آموزشی حضوری فرآیند سنجش و ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی دبیری/ هنرآموزی به تفکیک 12 رشته شغلی دبیری و 12 رشته شغلی هنرآموزی، طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 23 و 24 خرداد 1403 در دبیرستان دوره اول زنده یاد رحمت اله قدس شهرستان سمنان خبر داد و گفت: این دوره آموزشی به مدت 16 ساعت توسط شش سرارزیاب استانی که به صورت کشوری آموزش دیده اند، با رویکرد آموزش سنجش و ارزیابی تکمیلی 173 ارزیاب و 16 تسهیل گر برای جذب 142 دبیر و هنرآموز استان در سال تحصیلی 1404-1403 در حال برگزاری است.

وی افزود: در راستای تحقق هرچه بیشتر سند تحول بنیادین، در این فرآیند آموزشی از دریچه ای جدید به ارزیابی نقش اجتماعی معلم پرداخته می شود.

فراتی تصریح کرد: هدف از برگزاری این دوره آموزشی، تربیت ارزیابان برای شرکت در ارزیابی تکمیلی داوطلبان آزمون استخدامی است تا پس از اعلام نتایج اولیه، در مراکز سنجش و حوزه های ارزیابی، فعالیت خود را آغاز کنند.

معاون آموزش متوسطه استان سمنان در پایان یادآور شد: طبق برنامه ریزی انجام شده تمامی داوطلبان معرفی شده به مرحله مصاحبه، در بازه زمانی 10 روزه مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آموزش سنجش و ارزیابی تکمیلی 173 ارزیاب و 16 تسهیل گر در استان سمنان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آموزش سنجش و ارزیابی تکمیلی 173 ارزیاب و 16 تسهیل گر در استان سمنان"، کلیک کنید.