آغاز اولین جشنواره و نمایشگاه بزرگ اوقات فراغت در آذربایجان‌غربی

آغاز اولین جشنواره و نمایشگاه بزرگ اوقات فراغت در آذربایجان‌غربی

اولین جشنواره و نمایشگاه بزرگ اوقات فراغت در آذربایجان‌غربی آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرگزاری مجله عصر نو از آذربایجان‌غربی، همزمان با فرارسیدن فصل تابستان و نیاز به اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان، اولین جشنواره و نمایشگاه بزرگ اوقات فراغت استان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی استان آذربایجان‌غربی در پارک جنگلی ارومیه آغاز شد.

در این نمایشگاه و جشنواره که با همکاری اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی و اداره ورزش و جوانان شهرستان ارومیه و هیات های ورزشی ، باشگاه‌ها ، مدارس ورزشی و سازمان های مردم نهاد جوانان استان و از ۳۰ خرداد تا ۱ تیر ماه ۱۴۰۳ و طی ساعات ۱۶ تا ۲۲ برگزار می شود، انسجام بخشی به برنامه های غنی سازی اوقات فراغت تابستان با حضور هیات‌های مختلف ورزشی مهم ترین هدف تبیین شده و خانواده‌ها برای انتخاب رشته مورد نظر برای فرزندان خود در فصل تابستان فرصتی مناسب خواهندداشت.

نمایشگاه اوقات فراغت، فرصتی برای خانواده‌ها و آحاد مردم برای انتخاب ورزش مناسب است

سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی اظهار کرد: برگزاری این نمایشگاه در راستای آشنایی خانواده‌ها با رشته‌های مختلف ورزشی و ارتباط با هیات‌ها، کارشناسان و مربیان برنامه ریزی شده و بنا داریم فرزندان و جوانان در فصل تابستان و فراتر از اوقات فراغت بتوانند وارد رشته مدنظر ورزشی شده و آنرا ادامه دهند.

وی افزود: حضور استعدادیاب‌ها و کارشناسان برای بررسی و مشاوره جهت انتخاب مناسب نیز یکی از نکات قوت این نمایشگاه برای کمک به خانواده‌هاست.

وی در ادامه اظهار داشت: ورزش و جوانان آماده است شرایطی مناسب و استاندارد برای ورزش سنین مختلف ایجاد کند و در این مهم از کارشناسان و خبره‌ها بهره گرفته است.

گزارش: سینا افشاریان

۴۶

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز اولین جشنواره و نمایشگاه بزرگ اوقات فراغت در آذربایجان‌غربی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز اولین جشنواره و نمایشگاه بزرگ اوقات فراغت در آذربایجان‌غربی"، کلیک کنید.