دعوت بانوان المپیکی از مردم و جامعه ورزش برای حضور در انتخابات

دعوت بانوان المپیکی از مردم و جامعه ورزش برای حضور در انتخابات

ورزشکاران المپیکی رشته‌های مختلف ورزشی از مردم و جامعه ورزش برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آوردند.

به گزارش مجله عصر نو، انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۸ تیر انجام می‌شود و مربیان و ورزشکاران المپیکی از مردم و جامعه ورزش برای حضور پرشور در انتخابات دعوت به عمل آوردند.

* نسرین شاهی بانوی طلایی پاراتیراندازی

نسرین شاهی بانوی طلایی تیم ملی پاراتیراندازی از مردم برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آورد و گفت: هر انتخاباتی برای ملت ما و فضای عمومی کشور مثل نسیمی است که فضا را تغییر داده و معطر می‌کند و امیدهای تازه‌ای در دل‌ها زنده می‌کند. من به عنوان عضوی از جامعه ورزش کشور، از همه هموطنان عزیزم به ویژه همه ورزشکاران جانباز و توان یاب کشور دعوت می‌کنم برای سرافرازی کشور در انتخابات حضور فعال و پرشورتر از همیشه داشته باشند.

* مبینا فلاح کماندار المپیکی

مبینا فلاح کماندار المپیکی همچنین با دعوت از مردم و جامعه ورزش برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: همه ما انسان‌ها به دنبال موفقیت هستیم، هدف هم این است که جامعه ای به دور از مشکلات داشته باشیم برای رسیدن به این هدف باید در انتخابات شرکت کنیم و با انتخاب یک نماینده ای ما را با انجام وظایفی برای رسیدن به این هدف کمک کند. به عنوان یک ورزشکار و شهروند از تمام هموطنان خود دعوت می‌کنم که با حضور در انتخابات اولین گام را برای رسیدن به این هدف برداریم.

* مبین محمد ابراهیمی مربی تیم ملی ژیمناستیک

مبین محمد ابراهیمی مربی تیم ملی ژیمناستیک بزرگسالان با دعوت از مردم و جامعه ورزش برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری گفت: از تمام جامعه ورزش به ویژه جامعه ژیمناستیک دعوت می‌کنم در انتخابات ریاست جمهوری حضور پیدا کنند.

* سارینا نوری نایب قهرمان آسیا و عضو تیم ملی کاراته

سارینا نوری نایب قهرمان آسیا و عضو تیم ملی کاراته از قهرمانان و ورزشکاران برای شرکت در انتخابات دعوت به عمل آورد و گفت: به عنوان یک ورزشکار از تمام هم وطنانم و جامعه ورزش تقاضا می‌کنم پای صندوق های رای حاضر شوند و با رای خود آینده کشورمان را رقم بزنند تا بتوانیم فردی همانند شهید رییس جمهور آیت الله رییسی دلسوز مردم و اصلح انتخاب کنیم.

انتهای پیام

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دعوت بانوان المپیکی از مردم و جامعه ورزش برای حضور در انتخابات" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دعوت بانوان المپیکی از مردم و جامعه ورزش برای حضور در انتخابات"، کلیک کنید.