پیشگیری یکی از ماموریت‌های ویژه دستگاه قضایی است

به گزارش خبرگزاری مجله عصر نو از قزوین؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی مصطفوی نیا، رییس کل دادگستری استان قزوین در همایش تجلیل از فعالان حوزه پیشگیری اظهار کرد: یکی از ماموریت‌هایی ویژه دستگاه قضایی بر اساس سند تحول، موضوع پیشگیری است و باید همه مدیران، پیشگیری را یکی از اولویت های اصلی خود در دستگاه ها قرار دهند.

وی اضافه کرد: در امر پیشگیری مردم دنبال نتایج و آثار مثبت آن هستند و باید همه دستگاه ها به صورت جهادی در این زمینه ورود کنند.

مصطفوی نیا تصریح کرد: دنیا در حوزه پیشگیری به سمت استفاده از ابزار های روز رفته و ما باید نیز از این تجربیات در استان استفاده کنیم.

رییس کل دادگستری استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: کسب رتبه برتر پیشگیری استان در کشور قابل تقدیر است و قطعا این افتخار با همراهی بخش های مختلف و برنامه ریزی های صورت گرفته محقق شده است.

در ادامه حسین رجبی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین گفت: جامعه هر روز در معرض خطرات و آسیب های اجتماعی قرار دارد و باید نهضت پیشگیری در کل استان فعال شده و همه مردم در این نهضت شرکت کنند.

رجبی با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب در جمع مسئولان قضایی کشور، گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام انتخابات ریاست جمهوری باید از بد اخلاقی های سیاسی دوری کرده و مطالبی را که موجب شادی دشمنان می شود بیان نکنیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین در پایان تهدیدات و هجمه های فرهنگی جامعه را نگران‌کننده دانست و بیان کرد: متولیان فرهنگی باید برنامه ریزی و اقدامات موثری در زمینه فرهنگی و اجتماعی جامعه داشته باشند.

گفتنی است در پایان این مراسم از فعالان حوزه پیشگیری استان تجلیل به عمل آمد.

پیشگیری یکی از ماموریت‌های ویژه دستگاه قضایی است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیشگیری یکی از ماموریت‌های ویژه دستگاه قضایی است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیشگیری یکی از ماموریت‌های ویژه دستگاه قضایی است"، کلیک کنید.