کشف ۱۴ کیلوگرم شیشه از ۲ سوداگر مرگ

کشف ۱۴ کیلوگرم شیشه از ۲ سوداگر مرگ

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف ۱۴ کیلوگرم مخدر شیشه از ۲ قاچاقچی سابقه‌دار موادمخدر در جنوب غرب پایتخت خبرداد.

به گزارش مجله عصر نو، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ و برخورد ویژه با عوامل و عناصراصلی تهیه و توزیع مواد مخدر در پایتخت، با انجام اقدامات پلیسی گسترده متوجه شدند که دو نفر از قاچاقچیان موادمخدر اقدام به توزیع گسترده مواد روانگردان در مناطق جنوب غرب تهران کرده‌اند و از همین رو با گسترش چتر اطلاعاتی، فعالیت مجرمانه متهمان را تحت نظر قرار دادند.

 وی با اشاره به شناسایی مخفیگاه متهمان در جنوب غرب تهران، گفت: در همین راستا نیز هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم اخذ شد و سرانجام در عملیاتی پلیسی دو قاچاقچی دستگیر و ۱۴ کیلوگرم روانگردان شیشه از آنان کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: دو متهم پس از دستگیری به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی و بازجویی های فنی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهایی پیام

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف ۱۴ کیلوگرم شیشه از ۲ سوداگر مرگ" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف ۱۴ کیلوگرم شیشه از ۲ سوداگر مرگ"، کلیک کنید.