افشای کمک تسلیحاتی آمریکا به رژیم اسرائیل/ ارسال بیش از ۲۷ هزار بمب و موشک به تل‌آویو

افشای کمک تسلیحاتی آمریکا به رژیم اسرائیل/ ارسال بیش از ۲۷ هزار بمب و موشک به تل‌آویو

به گزارش رویترز، آمار محموله‌های تسلیحاتی نشان می‌دهد که هیچ کاهش قابل توجهی در حمایت نظامی آمریکا از رژیم صهیونیستی وجود نداشته است.

تام کاراکو کارشناس تسلیحاتی در مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌المللی به رویترز گفت: این فهرست به وضوح نشان دهنده سطح قابل توجهی از حمایت ایالات متحده از (رژیم) اسرائیل است.

وزارت دفاع آمریکا پیش‌تر به طور علنی اعلام کرده بود که بیش از ۵۰ هزار گلوله توپ ۱۵۵ میلی متری M۷۹۵ را از زمان عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ برابر با ۱۵ مجله عصر نو ۱۴۰۲ تاکنون به اسرائیل ارسال کرده است؛ گلوله‌های بزرگی که در سیستم‌های هویتزر استفاده می‌شوند.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) همچنین ۳۰ هزار چاشنی M۴ برای هویتزر و همچنین هزاران گلوله توپ و گلوله تانک به اسرائیل ارسال کرده است.

بر اساس گزارش‌ها، دولت دموکرات جو بایدن نیازی ندارد سایر کمک‌های نظامی را در صورتی که کمتر از مقدار مشخصی باشد به کنگره اطلاع دهد با این حال، رسانه‌های آمریکایی از فروش تجهیزات نظامی دیگری به اسرائیل از جمله کیت‌های راهنمایی برای تبدیل بمب‌های سنتی به بمب‌های هدایت شونده با سیستم رهیاب خبر داده‌اند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افشای کمک تسلیحاتی آمریکا به رژیم اسرائیل/ ارسال بیش از ۲۷ هزار بمب و موشک به تل‌آویو" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افشای کمک تسلیحاتی آمریکا به رژیم اسرائیل/ ارسال بیش از ۲۷ هزار بمب و موشک به تل‌آویو"، کلیک کنید.