اسلامی: تعرفه‌های مرحله دوم انتخابات در حال توزیع است

اسلامی: تعرفه‌های مرحله دوم انتخابات در حال توزیع است

سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور گفت: از امروز ۱۵ استان را دعوت کرده ایم که تعرفه‌ها را دریافت کنند. روز بعد ۱۵ استان دیگر و نهایتا ۱۶ استان بعدی؛ بنابراین فرایند به خوبی در حال طی شدن است و ملزومات و تعرفه‌ها در اختیار استان‌ها قرار می‌گیرد و از این جهت هیچ مانعی نداریم و ان شاءالله روز جمعه راس ساعت ۸ صبح انتخابات برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، محسن اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور در رابطه با برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ اظهارکرد: آقایان مسعود پزشکیان و سعید جلیلی بیشترین آرا را در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بدست آوردند و نامزد‌های دور دوم هستند و از الان می‌توانند تبلیغات خود را شروع کنند و تا ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه (۱۴ تیرماه) ادامه دهند.

وی افزود: از امروز ۱۵ استان را دعوت کرده ایم که تعرفه‌ها را دریافت کنند. روز بعد ۱۵ استان دیگر و نهایتا ۱۶ استان بعدی؛ بنابراین فرایند به خوبی در حال طی شدن است و ملزومات و تعرفه‌ها در اختیار استان‌ها قرار می‌گیرد و از این جهت هیچ مانعی نداریم و ان شاءالله روز جمعه راس ساعت ۸ صبح انتخابات برگزار خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اسلامی: تعرفه‌های مرحله دوم انتخابات در حال توزیع است" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اسلامی: تعرفه‌های مرحله دوم انتخابات در حال توزیع است"، کلیک کنید.