معرفی بهترین پاور بانک برای گوشی آیفون

وجود پاوربانک ها در عصر تکنولوژی، باعث سهولت در امر شارژ گوشی ها شده است. از طرفی گوشی های آیفون به دلیل فناوری خاصی که در شارژ دارند، نیاز به پاوربانک های مخصوص پیدا می کنند تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

معرفی بهترین پاور بانک برای گوشی آیفون

انتخاب بهترین پاور بانک برای آیفون می تواند کاری سخت به نظر بیاید اما در این مقاله با ارائه نکاتی در راهنمای خرید بهترین پاوربانک برای گوشی آیفون و همچنین معرفی بهترین پاوربانک های آیفون، شما را با ویژگی های آن ها آشنا می کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. بنابراین اگر قصد دارید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای مقاله با مجله عصر نو همراه باشید.

اگر برای خرید پاوربانک با کیفیت به دنبال فروشگاه های معتبر هستید پیشنهاد ما به شما فروشگاه های جانبی، دیجیکالا، تکنولایف و تاچ تل است که تمام لوازم جانبی ها را به طور کامل پوشش دادند از محافظ لنز آیفون 11 تا کاور و قاب گوشی.

راهنمای خرید پاوربانک برای گوشی آیفون

برای اینکه یک پاوربانک مناسب برای گوشی آیفون خود تهیه کنید، نیاز است تا را به صورت کلی بدانید. علاوه بر آن، باید پارامترهایی را هم در نظر بگیرید که در پاوربانک های آیفون بسیار مهم است. در ادامه نکات مهمی را که باید جهت انتخاب بهترین پاوربانک برای ایفون در نظر بگیرید، مورد بررسی قرار می دهیم.

ظرفیت پاوربانک آیفون

ظرفیت هر پاوربانک، یکی از موارد اصلی در انتخاب بهترین پاوربانک برای آیفون است. با فرض اینکه را به خوبی می دانید؛ باید بدانید که ظرفیت های مختلفی از پاوربانک های آیفون در بازار وجود دارد و این عدد بین 5 هزار تا 30 هزار متغیر است. شما می توانید با توجه به نیاز خود، یکی از آن ها را تهیه کنید.

شدت جریان خروجی پاوربانک آیفون

پاوربانک ها به صورت کلی، شدت های جریان متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. کاری که شما باید انجام دهید این است که، متناسب ترین شدت جریان در پاوربانک را نسبت به باتری گوشی خود انتخاب کنید. یعنی میزان شدت جریان خروجی پاوربانک نباید کمتر از شدت جریان خروجی باتری شما باشد تا بتواند به خوبی شارژ شود و آسیبی به باتری گوشی وارد نشود. البته بسیاری از پاوربانک های خوب بازار، قابلیت تشخیص میزان شدن جریان خروجی را دارند تا بتوانند متناسب با باتری گوش شما آن را شارژ کنند. اما به هر حال، این مورد یکی از نکاتی است که باید هنگام تهیه بهترین پاوربانک برای آیفون در نظر بگیرید.

پشتیبانی از فناوری شارژ بی سیم در پاوربانک آیفون

یکی از ویژگی های مهم برای پاوربانک های نسل جدید با توجه به ویژگی شارژ بیسیم گوشی ها این است که پاوربانک توانایی شارژ وایارلس را داشته باشد

تعداد درگاه اتصال در پاوربانک مناسب برای گوشی آیفون

طبیعتا تعداد زیاد درگاه به شما کمک می کند تا به صورت همزمان چندین دستگاه را شارژ کنید، بنابراین این یکی از موارد مهم در انتخاب بهترین پاوربانک برای آیفون است که باید به آن توجه کنید. البته بسیاری از پاوربانک ها، حداقل 2 درگاه اتصال دارند که به شما اجازه شارژ همزمان دو دستگاه را می دهد.

وجود خروجی لایتنینگ در پاوربانک آیفون

همه ما می دانیم که کابل شارژ آیفون، از نوع کابل لایتنینگ (Lightning) است که به شما اجازه می دهد تا گوشی آیفون خود را با آن شارژ کنید. از این رو، وقتی قصد دارید بهترین پاوربانک برای آیفون خود را تهیه کنید؛ باید به این موضوع دقت داشته باشید که حتما پاوربانک شما از خروجی لایتنینگ پشتیبانی کند. به این صورت می توانید به راحتی و بدون دغدغه، گوشی آیفون خود را شارژ کنید.

معرفی بهترین پاور بانک برای گوشی آیفون

وزن و ابعاد پاوربانک برای گوشی آیفون

باید بدانید که هر چه ظرفیت یک پاوربانک بیشتر باشد، وزن بیشتری خواهد داشت. از این رو باید با توجه به نیاز خود اقدام به تهیه بهترین پاوربانک برای آیفون کنید. اصولا پاوربانک هایی که ظرفیتی بیشتر از 10 هزار میلی آمپر دارند، وزن بیشتر و ابعاد بزرگتری دارند.

سرعت شارژ شدن پاوربانک آیفون

زمان در دنیای امروز، مسئله بسیار مهمی است و این موضوع در مدت زمان شارژ پاوربانک نیز جز موارد مهم در راهنمای خرید بهترین پاوربانک برای آیفون به شمار می آید. این موضوع مهمی است که پاوربانک شما به سرعت شارژ شود و قابلیت شارژ سریع داشته باشد؛ زیرا در بسیاری از موارد پیش می آید که نیاز دارید تا به سرعت پاوربانک خود را شارژ کنید تا بتوانید یک سفر کوتاه از آن استفاده کنید.

معرفی پاوربانک های بیشتر در youtube.com

معرفی بهترین پاوربانک های آیفون

کاربران گوشی های آیفون 13 و آیفون 13 پرومکس، که بهترین باتری های تا به امروز آیفون ها را تجربه می کنند؛ همچنان در موقعیت و شرایط خاص نیاز به پاوربانک دارند. از طرفی ارائه قاب هوشمند اپل که دارای باتری است، همانند یک پاوربانک عمل می کند و می تواند تا حد زیادی برای ، خوب عمل کند. این قاب های پاوربانکی اپل که یک باتری قابل حمل محسوب می شوند، وزن زیادی را به روی گوشی شما ایجاد می کنند که می تواند در استفاده های طولانی مدت آزار دهنده باشند. از این رو افراد زیادی استفاده از پاوربانک ها را ترجیح می دهند. در ادامه شما را با بهترین پاوربانک ها برای آیفون، آشنا می کنیم.

پاوربانک و شارژر دیواری انکر PowerCore III Fusion

برند انکر یکبار دیگر با پاوربانک های قدرتمند خود توانسته است در لیست بهترین پاوربانک برای آیفون قرار گیرد. پاوربانک انکر مدل PowerCore III Fusion با داشتن دو درگاه اتصال به شما اجازه می دهد تا دو دستگاه را به صورت همزمان شارژ کنید. همچنین از این پاوربانک می توانید به عنوان شارژر دیواری هم استفاده کنید که یکی از ویژگی های مورد توجه در اینم پاوربانک نیز همین موضوع است.

پورت 18 واتی USB- C که از فناوری PD پشتیبانی می کند، به شما اجازه می دهد تا گوشی های آیفون را به سرعت با آن شارژ کنید. این پاوربانک که به عنوان یک شارژر همراه دو در یک شناخته می شود، می تواند با ظرفیت 5 هزار میلی آمپر در کمتر از دو ساعت گوشی آیفون شما را به شارژ کامل برساند. بنابراین، پاوربانک PowerCore III Fusion می تواند یک همراه همیشگی برای موقعیت های اضطراری شما باشد تا بتوانید در سریع ترین حالت ممکن، آیفون خود را شارژ کنید.

سخن نهایی

پاوربانک ها همیشه در لحظات دشوار به داد گوشی های بی رمق ما می رسند و بستری را برای ما فراهم می کنند تا بدون دغدغه گوشی های خود را شارژ کنیم. در این بین گوشی های آیفون که طرفداران زیادی دارند؛ بنا به بهره گیری از فناوری لایتنینگ، نیاز دارند تا از پاوربانک های مخصوص آیفون برای شارژ آن ها استفاده کنید. البته شما می توانید با استفاده از کابل های تبدیل لایتنینگ هم از سایر پاوربانک ها استفاده کنید و از این بابت هم مشکلی وجود ندارد.

ما در این مقاله به معرفی بهترین پاوربانک برای آیفون پرداختیم تا آن دسته از افرادی که می خواهند از پاوربانک های مناسب آیفون برای شارژ گوشی خود استفاده کنند، دغدغه ای نداشته باشند. اگر شما هم جز کاربران آیفون هستید و از پاوربانک خاصی برای شارژ گوشی استفاده می کنید؛ حتما نظرات خود را در بخش دیدگاه ها، برای ما بنویسید و تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع : pinterest.com

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معرفی بهترین پاور بانک برای گوشی آیفون" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی, کسب و کار ایرانی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معرفی بهترین پاور بانک برای گوشی آیفون"، کلیک کنید.