پمپ هیدرولیک در کشور به تولید رسید

پمپ هیدرولیک در کشور به تولید رسید

یکی از شرکت های دانش بنیان موفق به بومی سازی و تولید پمپ هیدرولیک و دستگاه تست نشتی در کشور شد.

به گزارش مجله عصر نو، مجید رودمعجنی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با بیان اینکه مجموعه ما در دو حوزه تخصصی ماشین آلات و تجهیزات تخصصی هیدرولیک فعالیت دارد، گفت: در حوزه ماشین آلات به دلیل سابقه طراحی و ساخت خطوط پمپ و جعبه فرمان هیدرولیک و در حوزه محصولات هیدرولیکی نیز با انجام یکسری تغییرات مهندسی بر روی فشارشکن هیدرولیک، موفق به دریافت نشان دانش بنیان برای این دو محصول شدیم.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه ماشین آلات بالغ بر ۱۵ محصول را به تولید رساندیم که از جمله آن می توان به دستگاه تست پمپ، دستگاه تست نشتی رینگ، دستگاه لبه زن رینگ و پانچ رینگ اشاره کرد.

به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، رودمعجنی با بیان اینکه بخش عمده ای از این محصولات برای اولین بار در کشور توسط ما طراحی و ساخته شده اند، یادآور شد: از جمله این دستاوردها می توان به ساخت پمپ هیدرولیک و دستگاه تست نشتی اشاره کرد که تا پیش از این وارداتی بوده است. ما در کنار خود از تیمی قوی و متخصص بهره می بریم که از نظر تحصیلی و فنی در بالاترین سطح قرار دارند. من و برادر بزرگترم با سابقه ای ۲۸ و ۳۰ ساله در صنعت در کنار تیم های مختلف و افراد متخصص کار کرده ایم و تجربیات ارزشمندمان را در این مجموعه به کار گرفته ایم. 

انتهای پیام

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پمپ هیدرولیک در کشور به تولید رسید" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پمپ هیدرولیک در کشور به تولید رسید"، کلیک کنید.