اتحاد و انسجام ملی مولفه مهم توان بازدارندگی یک کشور است

اتحاد و انسجام ملی مولفه مهم توان بازدارندگی یک کشور است

مجله عصر نو/خراسان رضوی نائب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: وحدت و همبستگی ملی سبب افزایش قدرت و اقتدار می شود و هنگامی که قدرت وجود داشته باشد، بازدارندگی به دست می آید.

عثمان سالاری در گفت وگو با مجله عصر نو با اشاره به مولفه های موثر در افزایش توان بازدارندگی یک کشور، اظهار کرد: مولفه اصلی در بازدارندگی، اتحاد ملی و انسجام اسلامی است. در واقع مهم تر از همه، این است که حول رهبر واحد قرار بگیریم که این امر در کشور ما محقق و مسجل است.

وی با تاکید بر لزوم حفظ اتحاد در کشور افزود: وحدت و همبستگی ملی سبب افزایش قدرت و اقتدار می شود و هنگامی که قدرت وجود داشته باشد، بازدارندگی به دست می آید، اما هنگام اختلاف و انشعاب، دشمن از فرصت سوءاستفاده کرده و علیه منافع ملی ما اقدام می کند.

نماینده مردم تربت جام در مجلس با اشاره به اهمیت دیپلماسی در افزایش توان بازدارندگی کشور، بیان کرد: در عصر ارتباطات و اطلاعات زندگی می کنیم و به هر میزان که دیپلماسی فعالانه ای در عرصه های بین المللی داشته باشیم، موفق تر هستیم. اکنون در یک جنگ روانی قرار داریم و دشمن هر لحظه شایعاتی را منتشر می کند و می خواهد اذهان عمومی را مخدوش کند تا افکار عمومی خارجی و داخلی علیه نظام ما بسیج شوند. 

سالاری تاکید کرد: اکنون کشور ما به لحاظ اقتدار نظامی در سطح بسیار خوبی قرار دارد و آحاد مردم در حمایت از نظام و رهبری هم نظر و متحدند. باید با تبیین حقایق برای مردم، این اتحاد را به تمام حوزه ها تسرّی دهیم تا نقشه های دشمنان خنثی شود. 

نائب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: دشمن طوری وانمود می کند که بین ملت ایران و حاکمیت فاصله وجود دارد، در حالی که چنین نیست. در مراسم نماز جمعه و بزرگ داشت شهید سیدحسن نصرالله شاهد بودیم با وجود تهدیدات دشمن، چه جمعیت عظیمی حضور یافتند. نیاز است که این اخبار منعکس شود.

وی ادامه داد: دیپلمات های ما باید با حضور در کشورهای مختلف از موضع حق طلبانه جمهوری اسلامی ایران دفاع کنند. این سبب می شود فشار مضاعفی از سوی افکار عمومی علیه نظام سلطه جهانی و رژیم کودک کش صهیونیستی وارد شود.

انتهای پیام

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اتحاد و انسجام ملی مولفه مهم توان بازدارندگی یک کشور است" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اتحاد و انسجام ملی مولفه مهم توان بازدارندگی یک کشور است"، کلیک کنید.