شرایط ویژه بخشودگی جرایم مالیاتی اعلام شد

شرایط ویژه بخشودگی جرایم مالیاتی اعلام شد

شرایط ویژه بخشودگی جرایم مالیاتی اعلام شد

آفتاب نیوز :

سید محمود موسوی صانع با اعلام این خبر گفت: به موجب دستورالعمل صادره سازمان امور مالیاتی کشور به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و تکریم مودیان مالیاتی، جرایم قابل بخشش مالیات و عوارض هر سال یا دوره مالیاتی برای مودیانی که نسبت به پرداخت بدهی سال یا دوره مربوط تا پایان بهمن ماه سال جاری اقدام کنند، برای اشخاص حقیقی تا سقف 500 میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی تا سقف دو میلیاردتومان، بخشوده می شود.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین شرط استفاده مودیان از تسهیلات بخشودگی جرایم مالیاتی را ارایه درخواست بخشودگی جرایم اعلام کرد و تصریح کرد: پرداخت بدهی قبل از ابلاغ تفویض اختیار حاضر، مانع اعمال بخشودگی جرایم قابل بخشش نخواهد بود.

موسوی صانع افزود: بخشودگی جرایم مالیات و عوارض ارزش افزوده قطعی شده در اجرای جزء (1) بند (ب) تبصره (6) قانون بودجه امسال، در صورت عدم اعتراض مودی برای طرح پرونده در هیات حل اختلاف مالیاتی و یا انصراف از اعتراض طرح شده در هیات های حل اختلاف مالیاتی و در صورت پرداخت یا ترتیب پرداخت مالیات و عوارض قطعی شده حداکثر ظرف مدت شش ماه از تاریخ دستورالعمل، تا میزان صد (100) درصد قابل بخشش خواهد بود.

این مسیول گفت: مودیان مالیاتی می توانند با مراجعه به درگاه ملی خدمات الکترونیکی my.tax.gov.ir فهرست بدهی های مالیاتی خود را مشاهده و نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شرایط ویژه بخشودگی جرایم مالیاتی اعلام شد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شرایط ویژه بخشودگی جرایم مالیاتی اعلام شد"، کلیک کنید.