مبنای فعالیت های دانشگاه بر اساس سند تحول و تعالی رقم می خورد

مبنای فعالیت های دانشگاه بر اساس سند تحول و تعالی رقم می خورد

مبنای فعالیت‌های دانشگاه بر اساس سند تحول و تعالی رقم می‌خورد

مدیر کل نظارت، ارزیابی و بازرسی و رسیدگی منطقه 6 گفت: مبنای فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی سند تحول و تعالی بوده و در این چارچوب رقم می خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محسن مرادی، مدیر کل نظارت، ارزیابی و بازرسی و رسیدگی منطقه 6 در نشست با مسیولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با اشاره به حرکت رو به رشد دانشگاه آزاد اسلامی، مبنای فعالیت های این دانشگاه را سند تحول و تعالی دانست و اظهار کرد: همه فعالیت های این دانشگاه در این چارچوب رقم می خورد.

وی در راستای برگزاری جلسه هم اندیشی مرکز نظارت، ارزیابی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی با روسای ادارات نظارت و ارزیابی آموزشی، پژوهشی و دانشجویی مناطق دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری این نشست در 25 بهمن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس خبر داد و افزود: این نشست با حضور سیدجواد آل یاسین رییس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی و هییت همراه برگزار می شود و از اینکه مسیولان این واحد دانشگاهی تمهیدات لازم را در این باره اندیشیده و تدارک این جلسه را دیده اند قدردانی می کنم.

مدیر کل نظارت، ارزیابی و بازرسی و رسیدگی منطقه 6 بازدید از سه واحد دانشگاهی رودان، میناب و بندرخمیر را از برنامه های این سفر عنوان کرد و گفت: قبل از این جلسه، رییس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی در شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان شرکت  و علاوه بر اینکه مسایل و مشکلات این استان را پیگیری خواهد کرد از بخش مختلف دانشگاه نیز بازدید می کند.

مرادی با بیان اینکه برنامه 5 سال راهبردی عملیاتی دانشگاه آزاد اسلامی تدوین و به واحد های دانشگاهی ابلاغ شده، خواست تا با همکاری، همدلی و همراهی همه بخش های دانشگاه، تحقق این سند، جامع عمل بپوشد تا حرکت متعالی دانشگاه به بالندگی و افتخار در سطوح بین المللی نزدیک شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مبنای فعالیت های دانشگاه بر اساس سند تحول و تعالی رقم می خورد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مبنای فعالیت های دانشگاه بر اساس سند تحول و تعالی رقم می خورد"، کلیک کنید.