رونمایی از تنها سالن درون شهری پاریس برای المپیک 2024 + عکس

تنها سالن ورزشی درون شهری فرانسه برای بازی های المپیک 2024 افتتاح شد.

رونمایی از تنها سالن درون‌شهری پاریس برای المپیک ۲۰۲۴ + عکس

به گزارش مجله عصر نو و به نقل از سایت فرانسوی rfi، مقام های شهر پاریس اولین و تنها سالن محل برگزاری بازی های المپیک و پارالمپیک تابستانی را در پایتخت فرانسه افتتاح کردند. آدیداس آره نا در پورت د لا شاپل یکی از فقیرترین مناطق پاریس قرار دارد که حدود پنج ماه پیش از شروع بازی ها افتتاح می شود. این سالن میزبان مسابقات بدمینتون، ژیمناستیک و همچنین مسابقات وزنه برداری پارالمپیک خواهد بود.

رونمایی از تنها سالن درون شهری پاریس برای المپیک 2024 عکس

مسیولان این دوره از بازی ها افتتاح این سالن را نشانه ای برای احیای محله های فقیرنشین دانسته اند. مهم ترین اقدام صورت گرفته برای میزبانی المپیک در دهکده المپیک رخ داده که قرار است حدود 15 هزار ورزشکار و مسیول را در خود جای دهد و خارج از محدوده پاریس در حومه شمالی شهر واقع شده است.

رونمایی از تنها سالن درون شهری پاریس برای المپیک 2024 عکس

ساخت سالن جدید که می تواند هشت هزار تماشاگر را میزبانی کند، حدود 138 میلیون یورو هزینه داشته است. همچنین برای سازگاری بیشتر با محیط زیست، این سالن عمدتا با مواد بازیافتی ساخته شده است.

پورت د لا شاپل به عنوان یکی از پرخشونت ترین محله های پاریس شهرت دارد.

انتهای پیام

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رونمایی از تنها سالن درون شهری پاریس برای المپیک 2024 + عکس" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رونمایی از تنها سالن درون شهری پاریس برای المپیک 2024 + عکس"، کلیک کنید.