اطلاعیه تعطیلی مدارس، فردا (چهارشنبه) 9 اسفند

اطلاعیه تعطیلی مدارس، فردا (چهارشنبه) ۹ اسفند

آفتاب نیوز :

با توجه به تداوم بارش ها و سرمای شدید هوا و یخبندان در سراسر کشور، مدارس برخی استان ها در روز چهارشنبه 9 اسفندماه مجازی و غیر حضوری شد.

مدارس ابتدایی استان البرز غیرحضوری شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از تعطیلی مهد های کودک و پیش دبستانی و غیرحضوری شدن مقطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول استان در روز چهارشنبه 9 اسفند به دلیل تداوم بارش برف، سرما و یخبندان خبر داد.

برخی مدارس استان چهارمحال و بختیاری غیرحضوری شد

آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری: فعالیت آموزشی مدارس در مقطع تحصیلی ابتدایی شهرستان های شهرکرد، بروجن، فرخشهر، سامان، کیار، بن، فارسان و اردل غیرحضوری است. سایر مقاطع تحصیلی فعالیت آموزشی خود را از ساعت 9 صبح آغاز خواهند کرد.

فعالیت آموزشی در کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان کوهرنگ غیرحضوری است. فعالیت آموزشی کلیه مقاطع تحصیلی در شهرستان های لردگان، فلارد و خانمیرزا از ساعت 9 صبح آغاز خواهد شد.

مدارس 4 شهرستان استان تهران مجازی شد

آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران: به دلیل بارش برف و یخ زدگی معابر کلاس های مدارس شهرستان های پردیس، فیروزکوه، دماوند و رودهن در همه مقاطع تحصیلی فردا چهارشنبه در نوبت صبح و بعد ازظهر غیرحضوری خواهد بود.

غیرحضوری شدن کلیه مدارس کاشان در روز چهارشنبه

فرماندار ویژه کاشان: کلیه مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی در روز چهارشنبه 9 اسفندماه 1402 به صورت غیرحضوری می باشد. 

مدارس ابتدایی سنندج غیرحضوری شد

به دلیل بارش برف و سرمای هوا، مدارس تمامی مقاطع روستایی و مقطع ابتدایی شهری شهرستان سنندج چهارشنبه غیرحضوری است.

گزارش به روز رسانی می شود…

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اطلاعیه تعطیلی مدارس، فردا (چهارشنبه) 9 اسفند" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اطلاعیه تعطیلی مدارس، فردا (چهارشنبه) 9 اسفند"، کلیک کنید.