انعقاد بیش از ۷۱۶ همت قرارداد سرمایه‌گذاری در هرمزگان

انعقاد بیش از ۷۱۶ همت قرارداد سرمایه‌گذاری در هرمزگان

به گزارش مجله عصر نو، مهدی دوستی در دیدار با حسین رضی قائم مقام رئیس رسانه ملی در امور اقتصادی گفت: از این شمار تاکنون ۳۶۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در اجرای طرح‌های مختلف استان آغاز شده است که بیش از ۱۰ درصد پیشرفت دارند.

وی افزود: این سرمایه گذاری‌ها در حوزه‌های صنعت، معدن، پالایشگاه و فولاد، پرورش آبزیان و حوزه کشاورزی است.

استاندار هرمزگان گفت: اصلاح برخی قوانین دست و پا گیر می‌تواند عامل مهمی در تسریع توسعه اقتصادی به ویژه در سواحل باشد.

دوستی با تاکید بر ظرفیت ویژه بندرعباس افزود: بندرعباس در حوزه گسترش زیرساخت‌های گردشگری و تفریحی از جمله ساخت هتل ظرفیت بسیار مناسبی دارد که سرمایه گذاران از جمله رسانه ملی می‌توانند در این حوزه فعالیت کنند.

استاندار هرمزگان به حمایت از ارتقاء کیفیت تولیدات صدا و سیمای مرکز خلیج فارس اشاره کرد و گفت: یکی از اولویت‌های اساسی استان جذب سرمایه و سرمایه گذار است و از سرمایه گذاری رسانه ملی در استان نیز حمایت می‌کنیم.

دوستی ضمن قدردانی از تلاش‌های صدا و سیمای مرکز خلیج فارس به عنوان نماینده رسانه ملی در هرمزگان افزود: رسانه ملی به عنوان دستگاه حاکمیتی در کنار دولت است و عملکرد خوبی در حوزه وظایف خود دارد.

قائم مقام رئیس رسانه ملی در امور اقتصادی نیز در این دیدار از آمادگی رسانه ملی برای سرمایه گذاری در هرمزگان خبر داد و گفت: در رسانه ملی به دنبال درآمد پایدار هستیم، براین اساس با مولدسازی زمین‌های در اختیار صدا و سیما، خواهان سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف از جمله گردشگری هستیم.

حسین رضی افزود: طرح این سرمایه گذاری و نحوه مولدسازی زمین‌ها پس از تهیه و تصویب برای دریافت موافقت به استانداری ارسال می‌شود.

وی همچنین بر گسترش پوشش دهی رسانه ملی در هرمزگان و افزایش شبکه‌های رادیویی تاکید کرد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انعقاد بیش از ۷۱۶ همت قرارداد سرمایه‌گذاری در هرمزگان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انعقاد بیش از ۷۱۶ همت قرارداد سرمایه‌گذاری در هرمزگان"، کلیک کنید.