پیاده روی اربعین نمایش همدلی، انسجام و اتحاد بین شیعیان جهان است

پیاده‌روی اربعین نمایش همدلی، انسجام و اتحاد بین شیعیان جهان است

مجله عصر نو/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: پیاده روی اربعین نمایش همدلی، انسجام و اتحاد بین شیعیان جهان است.

مسلم مرادی در گفت وگو با مجله عصر نو، اظهار کرد: اربعین محل تجلی تبیین نهضت حسینی است و قیام کربلا در اربعین تجلی یافت و پیاده روی اربعین تبیینی از حرکت اساسی است که امام حسین انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: اربعین توقف گاه اصلی و تمرین برای بشریت با هدف مقدمه سازی برای پیوند عاشورا و ظهور منجی عالم حضرت مهدی (عج) است.

فرماندار بروجرد با بیان اینکه اربعین، مبدأ حرکت جوشنده و تمام ناشدنی تبلیغ و ترویج فرهنگ حسینی است، اضافه کرد: این مراسم معنوی بهترین فرصت برای تبلیغ آموزه های دینی است تا جایی که از اربعین به بعد، تمام همت و تلاش امامان اهل بیت (ع) و شیعیان و دوستان آنان صرف زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام حسین (ع) است.

مرادی بیان کرد: اربعین، شایسته تکریم و بزرگداشت است؛ زیرا اربعین، ثمره عاشورا است و آنچه امام حسین (ع) در عاشورا آغاز کرد، در اربعین به بار می نشیند.

وی ادامه داد: راهپیمایی اربعین زمینه سازی و مقدمه سازی برای ظهور امام زمان(ع) است.

انتهای پیام

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیاده روی اربعین نمایش همدلی، انسجام و اتحاد بین شیعیان جهان است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیاده روی اربعین نمایش همدلی، انسجام و اتحاد بین شیعیان جهان است"، کلیک کنید.