وزیر جهاد کشاورزی: میزان تولید گندم از سقف مصوب عبور کرد

وزیر جهاد کشاورزی: میزان تولید گندم از سقف مصوب عبور کرد

وزیر جهاد کشاورزی گفت: امسال تولید بسیار خوب بوده است از این رو میزان تولید از سقف عبور کرده و باید اصلاحیه ای صورت بگیرد و ما مجوز لازم برای پرداخت بیشتر از سقف در قانون مصوب بودجه را بدست آوریم.

به گزارش خبرگزاری آنا، غلامرضا نوری قزلجه امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: در سال تولید گندم بسیار مناسب بوده است، البته محدودیت قانونی برای پرداخت مطالبات گندم کاران داریم؛ چرا که میزان تولید گندم از سقف مقرر عبور کرده است.

وی ادامه داد: امسال تولید عالی بوده؛ به همین جهت میزان گندم تولید شده در کشور از سقف عبور کرده است و باید اصلاحیه ای صورت بگیرد و ما مجوز لازم برای پرداخت بیشتر از سقف در قانون مصوب بودجه را بدست آوریم.

نوری قزلجه گفت: درحال پیگیری اصلاح مجوز هستیم و پس از آن پرداخت ها انجام می شود؛ شایان ذکر است که تاکنون ۸۰ درصد مطالبات گندم کاران پرداخت شده است و تنها در مناطقی که دیرتر محصول برداشت شده یعنی مناطق سردسیر کشوردیر کرد بوجود آمده است.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: بعد از رفع موانع قانونی و تامین منابع، مطالبات این گندم کاران نیز به سرعت پرداخت خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وزیر جهاد کشاورزی: میزان تولید گندم از سقف مصوب عبور کرد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وزیر جهاد کشاورزی: میزان تولید گندم از سقف مصوب عبور کرد"، کلیک کنید.