خون سیدحسن نصرالله نهال اسلام را آبیاری می کند

خون سیدحسن نصرالله نهال اسلام را آبیاری می‌کند

مجله عصر نو/مرکزی معاون اول سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: سیدحسن نصرالله برای اسلام جان خود را فدا کرد و خون او نه تنها هدر نرفته بلکه نهال اسلام را آبیاری می کند.

محمدجعفر شهبازی سه شنبه ۱۷ مهرماه ۱۴۰۳ در آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اظهار کرد: استان مرکزی مهد پرورش علم و فقاهت و تربیت کننده تاثیرگذارترین افراد کشور است که در راس آنان امام خمینی(ره) است.

وی با بیان اینکه هیچ خدمتی نزد پروردگار بالاتر از خدمت به مردم نیست، گفت: مردم شایستگی بهترین خدمات را دارند و در استان مرکزی با اقداماتی که انجام شده در سایه اتحاد و همدلی، خدمات با کیفیت و بهینه به مردم ارائه می شود.

وی در ادامه به جنایات رژیم منحوس صهیونیستی اشاره کرد و گفت: این رژیم جنایتکار برای بقای خود دست به هر جنایاتی می زند. او دست به ترور بزرگمردان مقاومت زده و با بمب های یک تنی به جان مردم افتاده است که همه این جنایات نشانگر ضعف این رژیم است.

شهبازی افزود: رژیم اشغالگر قدس در حال غرق شدن است و با این جنایات به دنبال آرام کردن فضای ملتهب درونی خویش است اما بداند با خونی که از فرماندهان مقاومت ریخته شد، نهال مقاومت سریعتر رشد خواهد کرد و معتقدیم پیروزی های بزرگ به خون های بیشتری نیاز دارد تا نهال مقاوم تر شود.

وی اظهار کرد: سیدحسن نصرالله برای اسلام جان خود را فدا کرد و خون او نه تنها هدر نرفته بلکه نهال اسلام را آبیاری می کند و ما برای پیروزی کامل جبهه حق علیه باطل نیاز به خون های بیشتری داریم.

معاون اول سازمان قضایی نیروهای مسلح به بیان دلایل نابودی رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت: تغییر توازن در سرزمین های اشغالی، بیداری جهانی علیه رژیم اشغالگر، تغییر روند مهاجرت معکوس و فرار پرشتاب و گسترش مهاجرت از سرزمین های اشغالی به دیگر نقاط جهان، مشخص شدن دوستان و دشمنان رژیم صهیونیستی، تضعیف اتحاد داخلی رژیم صهیونیستی و چنددستگی ایجاد شده، ضربه خوردن اطلاعاتی این رژیم بویژه در عملیات وعده صادق ۲، عدم دستیابی رژیم به اهداف تعیین شده نظیر نابودی حماس و مقاومت، توقف شهرک سازی و آسیب جدی به بدنه حاکمیتی آنها، از دلایل نابودی این رژیم است.

وی در خصوص اقامه نماز جمعه تهران به امامت مقام معظم رهبری به عنوان ولی امر مسلمین گفت: حضور مقتدرانه رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تهران تاثیرات بزرگی در جهان داشت و آزادیخواهان جهان را برای حمایت از جبهه مقاومت پرانگیزه کرد.

شهبازی در ادامه گفت: نیروهای مسلح متولیان نظم و امنیت در جامعه هستند و امنیت است که موجب شکوفایی اقتصادی، فرهنگی واجتماعی خواهد شد. رشد و بالندگی جامعه در سایه سار امنیت رقم می خورد و امنیت ایجاد نمی شود مگر با جانفشانی نیروهای مسلح و در مقابل، ضعف نیروهای مسلح موجب آسیب دیدن جامعه می شود.

وی گفت: اسلامی بودن، ولایی بودن و مردمی بودن، از جمله ویژگی های بارز و وجه تمایز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با نیروهای مسلح سایر کشورهاست. اقتدار و خودکفایی نیروهای مسلح، عدم تشریفات و سادگی آنها، تدافعی بودن و شهادت طلبی از دیگر خصوصیاتی است که نیروهای مسلح ایران را در جهان برجسته کرده است.

شهبازی تصریح کرد: سازمان قضائی نیروهای مسلح چون با امنیت کشور سروکار دارد از اهمیت خاصی برخوردار است و به تعبیر رهبری، تضعیف آن به مصلحت نیست. در سازمان قضائی به امنیت کشور کمک می شود و ثمره فعالیت آن تقویت امنیت پایدار است.

وی آمار جرایمی که بین نیروهای مسلح اتفاق می افتد را پائین و غیرقابل ملاحظه عنوان کرد و گفت: وظیفه سازمان قضائی نیروهای مسلح این است که با کمک فرماندهان به جرایم احتمالی نیروها رسیدگی کند. وظیفه این سازمان حمایت از ماموریت نیروهای مسلح و کمک به آنها با رسیدگی به جرایم و سالم سازی محیط درونی است.

انتهای پیام

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خون سیدحسن نصرالله نهال اسلام را آبیاری می کند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خون سیدحسن نصرالله نهال اسلام را آبیاری می کند"، کلیک کنید.