حضور ۶۰ فعال حوزه زنان از داخل و خارج کشور در دومین کارگاه توانمندسازی کنشگران بین الملل

حضور ۶۰ فعال حوزه زنان از داخل و خارج کشور در دومین کارگاه توانمندسازی کنشگران بین‌الملل

اداره ارتباطات فرهنگی بین المللی زنان و خانواده سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، دومین کارگاه توانمندسازی کنشگران بین الملل را (۲۶ و ۲۷ مهرماه) برگزار می کند.

به گزارش مجله عصر نو، دومین کارگاه توانمندسازی کنشگران بین الملل «سفیران فرهنگی» در حوزه خانواده (۲۶ و ۲۷ مهرماه) به همت اداره ارتباطات فرهنگی بین المللی زنان و خانواده سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با همکاری نمایندگی این سازمان، شهرداری و معاونت بین الملل آستان قدس رضوی مشهد مقدس برگزار می شود.

این کارگاه با هدف تبادل نظر و ارائه راهکارهای عملی در راستای تقویت نقش زنان در عرصه های اجتماعی و خانوادگی و تعالی و پایداری خانواده تشکیل می شود.

سید محمدعلی واعظ موسوی و مهرنسا شهابی، از اساتید این کارگاه دو روزه هستند که به بررسی دو موضوع «مدیریت ارتباطات در کانون خانواده» و «کنترل هیجانات در راستای پایداری سازی خانواده» می پردازند.

همچنین، در کنار بررسی های تخصصی، فضایی برای گفتمان و تعامل بین شرکت کنندگان ایجاد می شود که فرصتی مغتنم برای اشتراک گذاشتن تجارب و دیدگاه های خود جهت حل و فصل چالش های پیش رو را فراهم خواهد کرد.

این کارگاه با شرکت ۶۰ تن از کنشگران و فعالان حوزه زنان و خانواده داخل و خارج از کشور از طریق پلتفرم به زبان های انگلیسی، عربی، فارسی به صورت حضوری و مجازی از طریق اسکای روم ارائه می شود.

شرکت کنندگان آنلاین این کارگاه، برای حضور به عنوان دانش پذیر و دریافت گواهینامه لازم است ابتدا ثبت نام اولیه اینترنتی را به شرح ذیل انجام داده باشند.

لینک ثبت نام فارسی

لینک ثبت نام عربی

لینک ثبت نام انگلیسی

انتهای پیام

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حضور ۶۰ فعال حوزه زنان از داخل و خارج کشور در دومین کارگاه توانمندسازی کنشگران بین الملل" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حضور ۶۰ فعال حوزه زنان از داخل و خارج کشور در دومین کارگاه توانمندسازی کنشگران بین الملل"، کلیک کنید.