گزارش تصویری از مراسم تکریم و معارفه استاندار یزد

گزارش تصویری از مراسم تکریم و معارفه استاندار یزد

به گزارش مجله عصر نو از یزد ، مراسم تکریم «مهران فاطمی» و معارفه «محمدرضا بابایی» به عنوان استاندار یزد با حضور نماینده ولی فقیه در استان یزد، معاون سیاسی وزیر کشور، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران و مسولین و نماینده های تشکل های مختلف استان برگزار شد.
 
در مراسم تکریم و معارفه استاندار یزد، محمدرضا بابایی، استاندار جدید یزد، با قدردانی از زحمات مهران فاطمی، استاندار پیشین، به نقش برجسته وی در دوران خدمت اشاره کرد.  
 
وی اظهار داشت: مهران فاطمی؛ یکی از استانداران سرآمد در دولت شهید رئیسی بود و در دوران خدمت خود خوش درخشید.
 
بابایی همچنین به الگوگیری از دیدگاه های امام علی (ع) در حکمرانی پرداخت و گفت: اقامه حق و جلوگیری از تضییع حقوق مردم از اصول اصلی این حکمرانی است.  
 
وی با اشاره به تجربیات خود در عرصه مدیریتی، خاطرنشان کرد: من به هیچ جناحی وابسته نیستم و در تمام دولت ها خدمت کرده ام.
 
بابایی خاطرنشان کرد: گفتمان دکتر پزشکیان به من نزدیک است؛ او انسانی صادق، درستکار و فعال است و این صداقت و وعده های صادقانه، برای من ارزشمند است.
 
استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت وفاق ملی تأکید کرد و گفت: «یکی از اصول مهم حکمرانی، وفاق و همدلی بوده و نباید میان جناح ها اختلاف ایجاد شود.
 
وی افزود: وفاق، به عنوان محور اصلی در توسعه کشور باید مورد توجه همه جریان ها باشد.
 
بابایی با اشاره به مبنای فکری خود از قرآن کریم، افزود:  هدف اصلی ما باید خدمت به مردم  و نه کسب منافع شخصی و دنیوی باشد.
 
استاندار یزد خاطرنشان کرد: کسانی که برای خدمت به مردم وارد عرصه می شوند باید صداقت و تعهد داشته باشند.
 
وی همچنین به بیان برخی از راهبردهای خود در مدیریت استان پرداخت و تأکید کرد: «من به این عرصه نیامده ام مگر برای اقامه حق و دفع باطل.  
 
وی با بیان اینکه یکی از راهبردهای اخلاقی ما مردمداری است افزود: همه افراد جامعه، صرف نظر از جایگاه و موقعیت شان، باید از خدمات دولتی به صورت مساوی بهره مند شوند و تکریم مردم و رعایت حقوق آن ها از اولویت های اصلی مدیریت خواهد بود.
 
استاندار یزد به موضوع شایسته سالاری نیز اشاره کرد و اظهار داشت: شایسته سالاری یکی دیگر از راهبردهای ما خواهد بود.
 
بابایی با بیان اینکه افرادی که توانمندی و صلاحیت دارند، باید در جایگاهی که شایسته آنها است، قرار گیرند، گفت: ما باید از نخبگان و شایستگان جامعه استفاده کنیم و این موضوع از اصول اساسی ما خواهد بود.»
 
بابایی در بخش دیگری از سخنان خود به راهبردهای اجرایی دولت اشاره کرد و گفت: «یکی از سیاست های اصلی دولت فعلی، اجرای احکام برنامه هفتم توسعه است.  
 
وی با بیان اینکه همه دستگاه های دولتی باید بندهای مرتبط با این برنامه را استخراج کرده و بر اساس آن برنامه ریزی کنند، گفت: ما نباید شاهد عدم تحقق احکام برنامه باشیم، همان طور که در برنامه پنجم توسعه بخش زیادی از آن محقق نشد.
 
وی به چالش های اقتصادی استان یزد نیز پرداخت و افزود: صنعت، تولید و کارآفرینی باید مورد حمایت قرار گیرند، اما این اقدامات نباید به بهای آسیب رساندن به محیط زیست و منابع استان باشد.
 
بابایی در ادامه به اهمیت استفاده از ظرفیت های نیروی انسانی استان اشاره کرد و گفت: ما باید از تمامی ظرفیت های نیروی انسانی استفاده کنیم.  
 
وی تاکید کرد: هماهنگی بین مدیران شهرستان و نمایندگان مجلس یک اصل حیاتی است و در دوره جدید مدیریتی هیچ ناهماهنگی ای در این زمینه پذیرفتنی نخواهد بود.
 
وی در پایان سخنان خود با ابراز امیدواری نسبت به آینده استان یزد گفت: با کمک و همکاری همه مردم، نخبگان، مدیران و نمایندگان، یزد را به سمت رشد و شکوفایی بیشتر هدایت خواهیم کرد. این مسیر نیازمند همدلی، وفاق و تلاش همه جانبه است تا بتوانیم به اهداف خود برسیم.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گزارش تصویری از مراسم تکریم و معارفه استاندار یزد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گزارش تصویری از مراسم تکریم و معارفه استاندار یزد"، کلیک کنید.