مدرسه فریلنسری ایران راه اندازی می شود

توسط دانشگاه علم و فرهنگ؛

مدرسه فریلنسری ایران راه اندازی می شود

«مدرسه فریلنسری ایران»، با هدف گسترش اشتغال جوانان در عصر دیجیتال توسط دانشگاه علم و فرهنگ راه اندازی می شود.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، اولین مدرسه فریلنسری در کشور، توسط دانشگاه علم و فرهنگ و ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری راه اندازی می شود.

سهیل دادخواه، سرپرست بنیاد توسعه کسب وکار دانشگاه علم و فرهنگ، درباره راه اندازی مدرسه فریلنسری گفت: مدرسه فریلنسری دانشگاه علم و فرهنگ با شعار «تجربه دنیایی متفاوت با توسعه اکوسیستم فریلنسری ایران» در راستای گسترش اشتغال جوانان در عصر دیجیتال با رویکرد آینده مشاغل، به دنبال ترویج فرهنگ فریلنسری، توانمندسازی فریلنسرها و توسعه اکوسیستم فریلنسری کشور است.

دادخواه ادامه داد:  این اقدام به دنبال توجه ویژه به نیازها و آینده کارآفرینی در کشور شکل گرفته است، تا امکانات آموزشی و پشتیبانی برای افرادی که به دنبال راهکارهای نوآورانه و خلاقانه در حوزه فریلنسری هستند، فراهم شود.

 وی درباره خدمات قابل ارایه این مدرسه به پلتفرم ها، فریلنسرها، مدرسین و کارفرمایان، گفت: خدمات به پلتفرم ها در قالب هدایت کارفرمایان به سمت پلتفرم ها، توسعه و ترویج فرهنگ فریلنسری، ترغیب کارفرمایان به واگذاری خدمات به فریلنسرها، ترغیب افراد به فریلنسرشدن، هدایت فریلنسرها به پلتفرم ها است.

سرپرست بنیاد توسعه کسب وکار دانشگاه علم و فرهنگ، در همین راستا ادامه داد: همچنین، خدمات به فریلنسرها نیز شامل تعیین صلاحیت حرفه ای، کمک به دیده شده فریلنسرهای متخصص و توانمند و ارتقای مهارت های نرم افزاری و سخت افزاری فریلنسرها است.

دادخواه افزود:ی افزود: از خدمات قابل ارایه به مدرسین نیز می توان به محورهایی چون کمک به دیده شده افراد توانمند، ارتقا سطح مهارت های نرم و سخت آنها، تعیین صلاحیت حرفه ای مربیان، فضای کار اشتراکی، استودیو تولید محتوا، تامین زیرساخت های کلاس حضوری و غیرحضوری اشاره کرد.

وی به خدمات ارایه شده به کارفرمایان اشاره کرد و گفت: آشنایی با فریلنسرها و نحوه کارکردن با آنها، دسترسی به متخصصین در حوزه های مختلف، امکان تبادل نظر و گفتگو در حوزه های مختلف نیز خدماتی است که به کارفرمایان ارایه می شود.

ایجاد اولین شبکه اجتماعی فریلنسری ایران
 سرپرست بنیاد توسعه کسب وکار، اضافه کرد: از دیگر ظرفیت های این مجموعه ایجاد اولین شبکه اجتماعی فریلنسری ایران است که همه افراد فعال در زیست بوم فریلنسری کشور می توانند در این بستر حضور فعال داشته باشند.

 دادخواه ادامه داد: اولین رویداد تخصصی فریلنسری در کشور توسط دانشگاه علم و فرهنگ و با حمایت ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دیجیتال ریاست جمهوری 8 خردادماه 1403 برگزار و جزییات آن به زودی اعلام می شود.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مدرسه فریلنسری ایران راه اندازی می شود" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مدرسه فریلنسری ایران راه اندازی می شود"، کلیک کنید.